Ik vind het altijd erg gaaf om de fototopics te bekijken die langs komen op bokt. Ik heb sinds een tijdje een spiegelreflex en kan me hier aardig mee redden (basisfuncties en auto standen). Ik zou echter graag meer willen leren over fotograferen om mooiere foto's te kunnen maken en meer ervaring op te kunnen doen. Ik heb zelf nu 1 meeting meegemaakt als fotograaf [FM] Fotomeeting in buurt van Zeddam (Gld.)3feb2013,plekken vrij! Ik denk dat mijn foto's voor de eerste keer best aardig zijn, maar perfectionist als ik ben wil ik meer

Naar aanleiding van het topic [FM] Beginnende fotografen meeting! zou ik graag zelf een fotomeeting willen bijwonen die speciaal gericht is op beginnende fotografen. De meeste meetingen zijn altijd Behoorlijk ver weg, en de aanmeldingen gaan heel hard.
Graag wil ik via deze weg polsen of er interesse is in een fotomeeting voor beginnende fotografen in de Achterhoek. (omgeving doetinchem, winterswijk of ergens daar in de buurt) De precieze locatie kan uiteraard besproken worden.
Mijn plan is om een aantal beginnende fotografen te laten begeleiden door iemand met ervaring. Ik ben zelf geïnteresseerd in meetings met paarden, honden of mensen, of zelfs gebouwen dus wat het wordt maakt mij in principe niet uit. Of als er interesse voor is misschien alle drie/vier?