Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fliam schreef:Leuk zoveel enthousiastelingen!
Wat dachten jullie van 28 april ipv de fotomeeting? Gezien er dan toch al een aantal mensen vrij hebben of gevraagd hebben? Of is er een voorkeur voor een andere dag? En is het een leuk idee om dit 's middags te doen en dan 's avonds gezellig samen te eten?
Ik zal nagaan of het mogelijk is allebei de sieraden te maken zodat iedereen iets naar zijn zin kan doen. Als we het eens zijn over de datum kan ik dat gelijk vragen of dit voor haar ook een optie is.
Even een lijstje met wie wat wil maken:
= Ersilia, armband
= Maartje, geen voorkeur
= Letizia, armband
= [***], armband
= Jorien, armband
= Maya, ketting
= Nath, armband
Datum:
28 april? Samantha, [***]
xTammyy schreef:fliam schreef:Leuk zoveel enthousiastelingen!
Wat dachten jullie van 28 april ipv de fotomeeting? Gezien er dan toch al een aantal mensen vrij hebben of gevraagd hebben? Of is er een voorkeur voor een andere dag? En is het een leuk idee om dit 's middags te doen en dan 's avonds gezellig samen te eten?
Ik zal nagaan of het mogelijk is allebei de sieraden te maken zodat iedereen iets naar zijn zin kan doen. Als we het eens zijn over de datum kan ik dat gelijk vragen of dit voor haar ook een optie is.
Even een lijstje met wie wat wil maken:
= Ersilia, armband
= Maartje, armband
= Letizia, armband
= Tamara, armband
= Jorien, armband
= Maya, ketting
= Nath, armband
Datum:
28 april? Samantha, Tamara, Maartje
Barbara_ schreef:Lijkt me erg leuk om te doen! Heb je enig idee wat de kosten zijn Sam?