Jaloers heb ik zitten kijken naar de foto's van de vampierenmeeting. Vandaar dat ik het leuk zou vinden om een Supernatural Meeting te organiseren, met menselijke modellen

Modellen als demonen, jagers, engelen, vampieren (maar dan anders dan in de vampierenmeeting) en geesten enzo.
Hier wat fotos wat ik bedoel (Supernaturalfans zullen weten waar ik het over heb

Demon:

Gaat dus vooral om de ogen, deze kunnen zwart zijn maar ook wit, rood of geel kan.
Vampier:

Jagers:

Mijn idee was om deze meeting in een bos of een loods te doen. We kunnen dan met krijt en nepbloed tekens en symbolen tekenen, zoals een "Angel Banishing Sigil" en een "Devils Trap".
Ik ben benieuwd naar jullie input en naar de animo!
AANMELDEN Via PB!
Fotograaf
Naam:
Boktnaam:
Apparatuur:
Bekend met de serie Supernatural?:
Wat kun je meenemen qua make-up/kleding/rekwisieten?:
Aanvullende ideeën?:
Idee voor een locatie?:
Model
Naam:
Boktnaam:
Voorkeur voor karakter/wezen?:
Aanvullende ideeën?:
Idee voor een locatie?:
Ook graag 2/3 fotos van jezelf bijsturen, zodat we een mooi beeld van de modellen krijgen.
Visagie etc.
Naam:
Boktnaam:
Aanvullende ideeën?:
Idee voor een locatie?:
Zou je ook 2/3 fotos van je "werk" bij willen voegen? Altijd leuk om naar te kijken!
Als je naast model/fotograaf ook Visagie kan doen, wil je dan ook daarvoor ook het lijstje invullen?
Een lijst met rekwisieten en dergelijke maken we tzt, maar houd er rekening mee dat we waarschijnlijk wel wat geld nodig hebben voor rekwisieten en dergelijke zoals lenzen voor modellen en verf/spuitbussen en dergelijke.