Gezelligheid in Utrecht gezocht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Smartiej

Gezelligheid in Utrecht gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 11:26

Hoi allemaal,

Ik had een tijdje geleden een topic gezien van iemand die vriendinnen zocht in Limburg. En hoewel ik heel lang getwijfeld heb over het maken van dit topic, vind ik het toch een leuk idee. :D Alhoewel ik niet zeker wist of ik het bij Bokmeetings wilde zetten, maar ik denk toch dat het hier het beste past.

Ik ben 24, woon sinds begin dit jaar in Utrecht, maar ik kom zelf vanuit omgeving rotterdam en ken hier dus niet zo veel mensen.... Ok, eigenlijk bijna niemand :') Ik studeer Orthopedagogiek en ben bijna klaar. Mijn stage is hier in de buurt en aangezien ik daar drie dagen per week moet zijn, was het handiger (en leuker) om hier te komen wonen. Nu begin ik wel te merken dat het leuk zou zijn als ik hier wat mensen zou kennen! Dus... lijkt het je een leuk idee, dan kunnen we er misschien wel een Boktmeeting voor nieuwkomers in Utrecht o.i.d. uitslepen *D

Ook ben ik aan het rondspeuren voor een cursus of les, zodat ik dingen kan gaan doen die ik leuk vind, zoals tekenen, schilderen, fotografie, yoga enz. Maar wil dan wel ergens terecht komen waar mensen van ongeveer dezelfde leeftijd zitten. Misschien doe je zelf zoiets in Utrecht en weet je een leuke plek... laat het weten!

Nou Utrechters, kom maar op ;)

Smartiej

Re: Gezelligheid in Utrecht gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 20:39

Er zijn nu vast meer mensen online :)

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 20:48

Hoi, ik woon nu 3 jaar in provincie utrecht. In een dorp. En ondanks dat ik wel wat mensen ken... voornamelijk bij onze paarden, Is er altijd ruimte voor meer kennissen/contacten. Ik ben overigen 27 jaar.

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 22:21

Heey,
leuk dat je reageert! Waar woon je (ongeveer?) Leuk dat je een eigen paard hebt. Die droom bewaar ik voor later (ben nu nog een arme student) :)

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:23

Lijkt mij wel leuk ik ben 19 bijna 20 en woon op de uithof, studeer biomedische wetenschappen!lijkt me wel gezellig om bokkers uit de buurt te ontmoeten!:)

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:27

Ik woon nu nog in Rotterdam maar ben nu bezig met een kamer te zoeken in Utrecht (of zeist evt). Ik ben bijna 22

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 22:27

@lovelanga: Heey leuk! Lijkt me een zware studie. Woon je hier al langer?

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:29

heb wel een tijdelijke kamer gehad, maar woon nu in een kamer voor onbeperkte tijd sinds 4 maandjes *\o/* is best zwaar ja, zit er nu ook zo op de helft van het jaar even een beetje doorheen,maar komt vast wel weer goed! :)

teun01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 22:32

hoi, welkom in Utrecht. Ik zit niet in utrecht zelf maar in het buitengebied vlak bij wijk bij duurstede. Heb een fjord aan huis.

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 22:40

@SimoneDV: Waarom wil je in Utrecht gaan wonen? Studie? Rotterdam is dan ineens wel ver weg :)

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 22:42

@lovelanga: fijn! Ja, op de helft heb ik ook altijd een beetje 'inkakmomentje'. Maar.... het jaar is zo om :)

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-13 22:43

teun01: Dankjewel!
Paard aan huis, dat lijkt me echt heerlijk *D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:10

Ja, dit is mn 4de studiejaar, doe nu 3e jaar diergeneeskunde. Dus werd wel eens tijd :P

En zo ver is Rotterdam niet hoor vanaf utrecht :)

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:12

Hoi hoi, ik woon vlak bij Ijsselstein. Ben net iets langer dan 6 maanden getrouwd, en heb 2 honden en een kat. En de 2 paarden dan...Die staan nu nog in pension, maar willen ze graag aan huis hebben. Je schrijft dat je de droom om een eigen paard te hebben voor later bewaard, ben je nog wel actief in de paarden? Of te druk met je studie om met de paarden bezig te zijn?

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 23:16

Ik woon sinds november in Utrecht! Ben 24 en woon samen met mijn vriend in een 2-kamerappartementje. Bokt is een goed middel om mensen te leren kennen; ik ken inmiddels ook een aantal meiden via het Utrecht HK-topic :D
Als je een meeting oid wil organiseren ben ik van de partij, hoe meer mensen ik leer kennen hoe leuker :Y)

edit: Nog even iets meer info haha, ik ben bezig met een afstudeeronderzoek voor mijn opleiding Toegepaste Psychologie. En ik heb een eigen haflinger, Cindy, zij staat sinds januari ook in Utrecht!

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 09:21

Ik ben 29.. heb tot mijn 21e in Utrecht gewoond en wion sinds die tijd er vlakbij, in een dorpje. mocht je een meeting gaan organiseren ben ik wel van de party hoor. altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen in de omgeving

teun01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:08

aanhuis heeft voordelen, maar ook zeker nadelen ben ik inmiddels achter gekomen :D

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:13

Ik meld me ook, als jongste van jullie hier denk ik maar gezelligheid kan geen kwaad! :) Ik ben Amber, 18 jaar oud en woonachtig in een meganieuwbouwwijk (Leidsche Rijn dus). Ik ben vorig jaar gezakt voor het gymnasium en doe nu VWO op het VAVO in Lunetten, 3 halve dagen per week maar school dus. Verder sport ik 2 keer per week in Mijdrecht en rijd ik ook nog paard.

Als het lekker weer is kunnen we vast weleens een terrasje pakken? Meteen de winkels afstruinen want er zit een Sting Outlet aan de gracht hoorde ik, en een nieuwe action in Hoog Catherijne :D

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:17

@Amburtjoz, zijn we samen de jongste! ;-)
Ik b en 18 jaar, woon in Utrecht, net buiten de binnenstad, Zit nu in het eindexamen jaar, van gymnasium naar havo afgezakt, en 2x blijven zitten door de ziekte van Lyme. Mijn paard staat in Groenekan op Stal van Brenk , waar ik ook mijn bijbaantje van 18 uur per week heb en ik op de dinsdag, vrijdag en zaterdag prive en groepslessen geef :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:59

Leuk! Op welke school heb je gymnasium gedaan? Zag een topic op bokt over SVB wat een prachtige locatie ook voor de paarden heel fijn! Dan werk je nog behoorlijk veel in je examenjaar, kan je het goed combineren?

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 22:38

Amburtjoz schreef:
Leuk! Op welke school heb je gymnasium gedaan? Zag een topic op bokt over SVB wat een prachtige locatie ook voor de paarden heel fijn! Dan werk je nog behoorlijk veel in je examenjaar, kan je het goed combineren?

Ja het is te combineren, maar ik heb ook dan echt helemaal geen tijd meer voor iets anders, uitgaan doe ik bijvoorbeeld heel weinig, maar hoop na mijn examens weer wat te kunnen feesten ;-)
Gymnasium heb ik gedaan op het Utrechts Stedelijk Gymnasium, Zit nu op het Boni. Ja inderdaad heerlijke stal :D Ook mijn paard staat er echt super. Jij dan?

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 09:11

Als er een meeting Is, kom ik uiteraard óók ;)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 09:19

Ik meld me ook! Er is overigens, zoals Marloes al zei, ook een HK-topic voor mensen uit Utrecht die regelmatig met elkaar meeten. Deze: [HK] Utrechtse bokkers meeten en kletsen in dit topic!

Mocht er een meeting georganiseerd worden, wil ik zeker wel mee :)

Zal me trouwens ook even kort voorstellen, Emma, 23 jaar en bezig met m'n studie behavioural ecology (zeg maar gedragsbiologie bij dieren, erg leuk!). Ik heb geen eigen paard/pony, wel 4 hamsters :P

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 09:24

Ik zou Utrecht meeting ook erg leuk vinden. Woon er inmiddels al 5,5 jaar maar ken nog erg weinig mensen.

Ben Anne ben 24 en ben nu bezig met afstuderen aan de pabo.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 09:40

Hallo, ik meld mij ook even! :wave:

Ik ben Cher(ry), 22 jaar en werk in de beveiliging :Y) Ik heb geen eigen paard of pony, maar wel een paar leuke om bij te rijden! :j Ook ik zit in het Utrecht HK - topic en ken daarvan ook veeeele leuke en gezellige meiden inmiddels! :D
Ook ik wil graag van de partij zijn bij een eventuele meeting, altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten! :D