[JHK] [MLP] Onze Shetjes zijn de klos, wij tutten er op los! #1
Wanneer?
De datum lijkt mij het makkelijkst wanneer iedereen zomervakantie heeft? Ik zelf dat aan ergens in Juli of iedereen moet in het topic examens hebben dan kan het ook nog in Juni. Datum’s kunnen we nog bespreken.
Waar?
In Lemele! We maken een mooie menrit over de Lemelerberg. Ik moet wel zeggen dat het redelijk zwaar is. Maar we proberen zo min mogelijk zware paden op te zoeken. Ik woon aan/in de lemelerberg dus ken de weg goed.

Als er behoefte is kunnen we ook een rit die langs mijn huis gaat maken, zodat de pony’s even de paddoc in kunnen.
Verzamel punt
Tijd en datum moeten nog bekend gemaakt worden. Maar waar we verzamelen is Oude raalterweg, hier is een mooie ruime pakeer plek. Via googlemaps kan je jouw route opzoeken!

Waar moet je pony aan voldoen?
Je moet voornamelijk je pony goed kennen en hem zelf in bedwang kunnen houden. Aangezien er veel verschil in hoogtes zijn 80cm tot 1.15m zullen we het tempo aanpassen aan de langzaamste. Wel moet je ervoor zorgen dat je pony in een goede conditie is! Tuurlijk houden we tussendoor pauze’s zodat de pony’s kunnen rusten en even wat kunnen drinken. (hier in het bos is een drinkplaats voor paarden en zelf kunnen we natuurlijk ook wat meenemen).
Quote lijst als je met pony komt! Graag doorgeven in topic dan zet ik je erbij op zodat het overzichtelijk blijft!
Naam – Naam pony, leeftijd, schofthoogte – bijzonderheden – zou je iemand op je sulky of wagen erbij willen? – voorkeur dag.
Lianne – Zorro, 6, 1.15 – geen bijzonderheden – Ja 1 persoon kan bij mij op de sulky – geen voorkeur dag.
Quote lijst als je niet met pony komt! Graag doorgeven in topic dan zet ik je erbij op zodat het overzichtelijk blijft!
Naam
Hoe kom je mee op de sulky?
In de qoute lijst met pony, kan je zien bij wie er nog iemand op de sulky kan. Vraag het even en meld het in het topic dan zal ik de Quote lijst veranderen. Heb je geen pony en kan je bij niemand op de sulky dan kan je helaas niet mee.
Als er nog vragen zijn meld het in het topic of pb mij even!