Na twee zeer succesvolle paardenmeetings georganiseerd te hebben (30 juni 2012 & 16 september 2012) wil ik ook dit jaar weer twee paardenmeetings organiseren.
De locatie blijft gewoon de heide in Bergen op Zoom, het dichtstbijzijnde adres is Bemmelenberg 21 te Bergen op Zoom. Dit is een restaraunt genaamd Gasterij Avalon.
Ik hoop natuurlijk dat iedereen zich weer net zo gemotiveerd opgeeft en dat het weer super gezellig wordt net als de vorige meetings

Het is de bedoeling om de eerste meeting weer in juni/juli te houden

Verzamelplaats is net als de vorige keer een parkeerplaats vlakbij Gasterij Avalon (Bemmelenberg 21).
Daar kun je in alle rust en veiligheid je auto met trailer parkeren en je spullen achter laten als we de heide op gaan.
Als fotograaf kun je jouw in het topic aanmelden met je Boktnaam + reallife naam en eventueel je apparatuur.
Voor fotograaf Altijd de laatste quote in het topic quoten svp

Fotografen schreef:
- EllisL/ Ellis >>> Canon 1100D + 70-300 F4-5.6 IS USM
Omdat we altijd een grote toestroom qua modellen krijgen wil ik jullie vragen om dit lijstje in te vullen:
Modellen schreef:Naam Paard:
Ras:
Eventueel extra (vb VD,Kleur paard):
Eventueel apart tuig:
Foto’s (min 1 stand + 1 hoofdfoto):
Er zal door de fotografen gestemd worden welke paarden mee mogen

Zorg dus als je op de reservelijst staan dat je die datum vrijhoudt

We hopen op net zo veel interesse als bij onze vorige meeting en we hopen dat het net zo’n succes gaat worden .
Als er genoeg aanmeldingen zijn zullen we datums gaan opstellen en kun je aangeven wanneer je kunt.
Alvast bedankt & hopelijk tot ziens!
Groetjes,
Ellis (EllisL)