Om het ijs even te breken en het wat makkelijker te maken hier het topic. Jullie kunnen op de boven staande opties stemmen. Wanneer we dit gaan doen is nog niet helemaal beslist, omdat ik nog niet alle data heb. Als alles compleet is update ik de OP.
Wat de kosten zijn:
Sushi maken: € 35,00 euro per persoon Stadswandeling, high tea en bonbon workshop: € 69,50 Per persoon exl btw (incl btw € 85,00) Uiteten: Dat kunnen we zelf bekijken. Rondvaart: Utrecht (sushi boot € 77,50 per persoon) Rondvaart gecombineerd: € 11 per persoon + cabaret diner € 49,50 per persoon (cabaret diner kan ook los) amsterdamdunguen: € 15,95 Per persoon. The Amsterdam Dungeon + Rondvaart: € 22,50 Per persoon.
Alle dingen zijn vanaf 10 of 15 personen, Het cabaret diner is een uitzondering met 20 personen.
Ik wou dit topic vast openen om te kijken wat we allemaal het leukste vind om te doen.
Dat klopt maar die dingen zijn al wel helemaal georganiseerd daat hoef je alleen naar toe. En ik denk dat als je met een groep bent van 20 man als we dat ooit hslen. Dat er sws korting vanaf gaat.
Een spelletjes middag ofz met wat hapjes en daarna een filmpje kijken.
Denicee_x
Geplaatst: 06-02-13 17:08
Ja juist, we moeten allemaal het geld neerknallen voor de instructieweek, dus ik neem aan dat ik niet de enige ben die even wat zuiniger moet gaan doen met de centen haha
Of dat dobbelspel met kadotjes, dat we allemaal voor 10 euro aan kleine kadootjes kopen en dan dat spel doen, is ook leuk http://www.dobbelspel.nl/ Dit dus
Iemand die in het midden woont lijkt me, bij mij kan het ook, kunnen er ook nog blijven slapen moest het nodig zijn, maar ik woon bijna in het uiterste puntje van Nederland haha