Hoi! Mij leek het erg leuk om zelf is een meeting te organiseren. Je weet natuurlijk nooit hoe het weer is, maar dit zijn de evt datums : 19 januari,17 februari, of 17 maart. Dan nog de locatie, ik vind zelf de duinen en het strand van Rockanje of Oostvoorne erg mooi, als jullie nog suggesties weten dan hoor ik het graag, over de locatie valt altijd te praten. Ik dacht zo een beetje aan 10 fotografen, en 10 modellen. Als het je leuk lijkt kan je jezelf aanmelden door mij even een Pbtje te sturen. Model - naam, naam paard, ras paas, foto paard Fotograaf- naam, een foto uit je portfolio.
Groetjes Henke.
Loiz
Geplaatst: 01-01-13 12:27
Onder voorbehoud wil ik me graag aanmelden als fotograaf
Het strand van rockanje vind ik net wat te ver, als het in Noordwijk/Katwijk of Zandvoort wordt heb ik misschien ook wel interesse als fotograaf Ik zal je in ieder geval even een pb sturen.
Scheveningen is voor mij ook te doen het zou sowieso fijn zijn om te carpoolen denk ik. Maar ik weet verder niet hoe het zit met de locatie en parkeerruimte etc.
Scheveningen komt mij ook wel uit, maar iets anders vind ik ook prima. Is scheveningen wel mooi qua omgeving? Ik heb gestemd op één van de zondagen maar ik kan allebei de maanden wel. Zaterdagen komen mij niet uit. Leuk!!
Zou t juist andersom doen, fotografen op volgorde vab aanmelding en deze de modellen laten kiezen
ManonGrr
Geplaatst: 01-01-13 13:51
Oke top, lijkt me leuk! ben benieuwd op welke datum het uiteindelijk word.
NESCAFE
Geplaatst: 01-01-13 14:19
Ik wil ook wel mee als fotograaf als het uitkomt qua datum. Er lopen nu aardig wat meetings rond deze tijd waar nog geen definitieve datum is geprikt. 19 januari kan ik in elk geval niet.
Jessietje
Geplaatst: 01-01-13 15:42
Ik meld me ook als fotograaf op voorbehoud van de datum:p de datum in maart kom ik net terug van Amerika:p
Erna_
Geplaatst: 01-01-13 17:29
Ik wil ook wel mee als fotograaf! De datum maakt me niet uit Locatie Rockanje vind ik ook prima