Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Davinia_ schreef:Ja, lijkt me erg leuk! Mits het in de buurt is en op een dag dat het mag, wil ik eigenlijk wel met m'n hond komen. Hij is alleen nog een half jaartje, maar dat lijkt me geen probleem of wel?Hij is ontzettend lief en helemaal gek op andere mensen, dus weet zeker dat ie de dag van z'n leven krijgt
dierfysio schreef:Krijg je dan als hondeneigenaar ook de foto's die er van jouw hond zijn gemaakt (via de mail ofzo)? Dan zou ik het erg leuk vinden!
We hebben een Epagneul Breton van net één jaar oud. Hij heet Japser. dit is hem: http://www.google.nl/imgres?hl=nl&clien ... 2,s:0,i:90
xPure schreef:Davinia_ schreef:Ja, lijkt me erg leuk! Mits het in de buurt is en op een dag dat het mag, wil ik eigenlijk wel met m'n hond komen. Hij is alleen nog een half jaartje, maar dat lijkt me geen probleem of wel?Hij is ontzettend lief en helemaal gek op andere mensen, dus weet zeker dat ie de dag van z'n leven krijgt
Geweldig wat leuk! Nee, maakt helemaal niet uit! Ik weet niet waar jij woont & wat onder 'in de buurt' valt?
Davinia_ schreef:xPure schreef:
Geweldig wat leuk! Nee, maakt helemaal niet uit! Ik weet niet waar jij woont & wat onder 'in de buurt' valt?
Nou, ik woon wel stukje van de Utrechtse Heuvelrug vandaan, is wel half uurtje rijden, maar dat maakt niets uit
Woon vlakbij Vianen, weet niet of je dat kent?