Stuur haar een PB met een goede reden om te komen 15 september in apeldoorn. Ipv een veiling van Arabieren
WIE DOET ER MEE
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

*kijkt laui diep in de ogen en zwaait met zogenaamd hypnotisch hangertje*
)

(komt de ring niet eens in) enne marjo die mee doet in de proef zondser galop maar 'm niet eens in draf krijgt enene maaike die die niet optijd kan stoppen voor de jury en dan maar op de moterkap gelanceerd word eneneene kortom een leuke dag die je niet mag missen!
.
}>
}>
}>

Citaat:Op 2001-08-28 16:47, schreef Nimber:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik ben ook op P&K dus dat zijn vast 3 A's (maaike gaat vast ook)
maare je moet de 15de!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat wil je toch niet missen?
Ikke die de baan uit glibber door de hekjes heen en Akerna die 3 weigeringen voor de ring heeft met springen(komt de ring niet eens in) enne marjo die mee doet in de proef zondser galop maar 'm niet eens in draf krijgt enene maaike die die niet optijd kan stoppen voor de jury en dan maar op de moterkap gelanceerd word eneneene kortom een leuke dag die je niet mag missen!

Ja, gewoon meeten in Apeldoorn laui...wordt je tenminste niet lekker gemaakt met allemaal mooie arabjes die je toch niet kan kopen...enne...als je wel een arabje zou kunnen en willen kopen...tsja, moet je toch niet doen op die veiling, want het allerschattigste arabje wordt toch pas volgend jaar mei verwacht...
Weet je wat, mag je volgend jaar een hele dag dat mooie arabje komen bewonderen...is nog leuker dan de veiling op de Kossack stud...en bijna net zo leuk als de boktmeeting in Apeldoorn...hoewel ik helaas niet aanwezig zal zijn...en nee, ik ga echt niet naar de Kossack Stud...
Die smileys staan een beetje raar in mijn vorige bericht, maar de computer zette ze zomaar op die vreemde plekken neer (eerste smiley en knipoog smiley naast andere smiley) en ik kon ze niet deleten...***...ik wou hier dus het vragende smileytje neerzetten maar mijn comp. vindt blijkbaar dat hij ergens anders moest staan... en weer...dan maar ff handmatig... 
Maar ik zal aan jullie denken als ik met mijn cocktailtje op het strand lig te genieten van het zonnetje hoor...
...
Enne...ik was hartstikke nuchter, echt waar!!!
...er stond een foutmelding in mijn compie...die gesloten en nu doet ie het weer als een zonnetje...voor zo kort als dat duurt met deze computer...