Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb een mini merrie van 86cm, vosje, nu 4,5mnd drachtig en staat ook nog niet zo heel erg lang voor de kar. Ik denk dat we een keer of 20 nu weg zijn geweest, maar ze vindt het prachtig en doet het geweldig! Ook hier een conditie die beter kan, maar daar wordt aan gewerkt. Ik zelf ben eigenlijk een echte ruiter, maar werd al bijgeschoold op mengebied door degene die mijn merrie heeft beleerd en afgelopen weekend de stap gezet naar een weekendje Menbewijs. Geslaagd met vlag en wimpel
Zolang haar lichaam het nog goed kan hebben (en ze er tussen blijft passen), mag ze voor de sulky blijven lopen. Ze loopt ook een paar keer per week onder het zadel en naast de fiets, dus ik verwacht geen problemen. Ze gaat rond februari met 'zwangerschapsverlof', dus daarna ga ik een poosje niet meer rijden, maar ik hoop dat we daarvoor nog de rit kunnen plannen
Maar dan moet ik eerst een nieuwe wagen hebben...
Evt. wil ik er ook wel even voor rijden..
haha. Zo'n Cavalier wagentje vind ik echt geweldig, maar ze zijn zo duur...
(door de duinen/strand of gewoon omgeving Ouddorp). Ik zou dan zelf misschien wel iets kunnen regelen wat betreft de route.
Dan wordt het pas weer ruim een half jaar later.
maar meer eentje voor in het vooruitzicht. Nu is het namelijk nog erg koud en winderig aan de kust.