De meeting gaat door!
Wel wil ik mededelen dat de leden van de afgelaste meeting voorrang hebben op deze meeting
Waar
De meeting vind plaats bij de Oude Maas. We verzamelen bij ‘Het Pannenkoekenhuis’
http://www.pannenkoekenhuisoudemaas.nl/
Achterzeedijk 9, 2991 SB Barendrecht.
Wanneer
Helaas kunnen we niet in de toekomst kijken en moeten we van Buienradar uit gaan. Vandaar dat ik een aantal datums heb geprikt.
Zaterdag 27-10-2012
Zaterdag 03-11-2012
Zaterdag 10-11-2012
Of eventuele zondagen!?
Wegens dat de andere meeting niet door ging vanwege het slechte weer, wil ik graag bij deze duidelijkheid maken wanneer een meeting wel of niet door gaat.
Als er meer als 50% kans is op regen, en dan bedoel ik echt in Barendrecht, gaat de meeting niet door. Nog een keer helemaal verregenen willen we geen van alle, want het is een flinke teleurstelling!
Wat word er van je verwacht
Als fotograaf zijnde word er van je verwacht dat je leuke fotos maakt, vrolijk bent, de tijd er voor neemt en dat je ook een beetje meedenkt als de plek voor een paard niet geschikt is. Om even wat voorbeelden te noemen. Natuurlijk willen we allemaal het beste resultaat uit de fotos halen!
Van de modellen word verwacht dat je met een schoon gewassen (of gewoon goed schoon) paard aankomt. Eventueel manen ingevlochten of netjes gekamd los hangen. Hoeven netjes schoon. Witte gedeeltes op een paard ook graag schoon van vlekken. Eventuele ‘make-up’ zoals babyolie en vaseline om bepaalde plekken van je paard te accentueren, moet je natuurlijk zelf weten! Als je maar met een mooi totaal plaatje voor de camera verschijnt.
Hoe zit het met de fotos?
Deze meeting is gratis. Hierbij geef je wel de fotografen het recht om de fotos te gebruiken voor hun portfolio. Alle modellen krijgen een hoeveelheid fotos op webformaat toegestuurd met een copyright er op. Deze fotos kan je gebruiken op internet.
Het eventueel nabestellen op origineel formaat van de fotos kan je in overleg doen met de desbetreffende fotograven.
Hieronder zult u vinden wie er allemaal mee gaan. Houd het topic ook goed in gaten met eventuele quotes. Gerne vraag ik iedereen om de lijst regelmatig te quoten.
Fotograven
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Modellen
* Shiva – Angloarabier x Arabisch volbloed – Denise/xDenies
* Tristan – Haflinger – Myrthe/_Tristan
*
*
*
*
En ook voor eventuele interesses hebben wij een reserve lijst.
We hebben ervaren dat er ontiegelijk veel mensen op het laatste moment kunnen afzeggen,
een reserve lijst is dan wel zo handig!
Reserve fotografen
*
Reserve Modellen
*
Eventuele aanpassingen op tijd door geven zodat dit topic nog aangepast kan worden!