Aangezien het vorige keer zo goed bevallen is. Word het tijd om weer een meeting te organiseren. Voor alle mensen die er vorige keer ook bij waren. Van het hca fans topic.
Ik geloof dat we het met z'n allen heel erg naar onze zin hebben gehad bij melanie thuis? Dat was ook een prachtige locatie.
Dus bij deze: Is het een idee om het weer bij melanie te doen? Als haar ouders het goed vinden uiteraard.
Iemand suggestie voor een datum? Ik kan eventueel 21 oktober 11 november 18 november 2 december
Geef even aan of je komt Welke dag (in het weekend) je voorkeur heeft En of je zelf met een aanspanning komt of niet? Als je meerdere plaatsen op je wagen hebt zet dat er dan ook even bij
- Kim, kan alleen op zondag, gaat waarschijnlijk op de fries van Tamara
Laatst bijgewerkt door IvysToeter op 11-10-12 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik hou dit wel even bij, misschien kan ik nl ook wel komen. het zal wel zonder eigen pony zijn denk ik, ivm vervoer, maar ik kan vast wel bij iemand erbij op.
eventueel kan de meeting ook bij ons, wij hebben een verwarmde ruimte met keuken etc., de paarden kunnen zowel binnen als buiten staan, en als het moet kunnen zelfs wagens binnengezet worden. Wij hebben weide om in te rijden, prima uitrijmogelijkheden, en ook een rijbak. deze zal voor sommige combi's wel erg zwaar zijn om te mennen. Flicka met marathonwagen kan bijvoorbeeld niet.
Letsdunit
Geplaatst: 11-10-12 19:23
Op zondag komt voor mij best slecht uit, ik heb juist op zondagen wedstrijden.
Ik zou graag een lekkere lange rit maken door de bossen. De rit van Enjoy the ride in Leersum lijkt me ook wel wat.
Hier bij mij weer vind ik best hoor, maakt me niet uit!
Ik heb eventueel bambi met sulky ter beschikking en Bonny ohz (maar alleen voor goede ruiter! Bon is nogal een dribbelkont en flink voorwaarts). Ik ga dan wel mee met enkelspan poown, tweespan werd ik gek van vorige keer.
En idd meer tempo ik had spierpijn in mn armen erna hihi.
Kan zaterdag en zondag, maar moet wel ruim van te voren weten dan ivm wedstrijden maar heb aardig schema dus moet dan plannen mocht het hier gebeuren.
Ik geef ook de voorkeur aan Zondag, zaterdag zou misschien ook nog kunnen maar hangt er dan vanaf... Ik heb als aanspanning Flicka, maar als er flink op tempo gereden wordt is het voor haar misschien niet zo, ze is niet bepaald in conditie op het moment, weinig getraind met haar de afgelopen tijd. Ik heb wel Faram beschikbaar voor ohz. Zelf zou ik het leuker vinden om met iemand mee te rijden met paardjes die ik niet ken. Zneddie is geen optie, ohz wordt te zwaar en aangespannen is (nog) niet verantwoord.
Bij ons zouden we ook nog een vaardigheidsparcoursje kunnen opzetten in de grote wei, mocht men dat leuk vinden. evt eerst rijden, dan lunchen ofzo, en dan nog bij huis wat spelen, of andersom, ofzo... ik roep maar wat. Kunnen we het in het huisje op de heuvel een beetje gezellig maken.
Hadden we hier ook gedaan, vaardigheidsparcourtje gereden Kunnen zelfs wel marathon hindernissen meerijden maarja dan moet je berg af en dat wil Niet iedereen en is ook best zwaar om weer andere berg op te moeten
Zwolle is opzich voor ons goed te doen, moet ik alleen moeders lief aankijken
Wij hebben op het erf wel een heuvel, in de rijweide zitten twee kleintjes en dikke bomen voor slalommen. de grote heuvel zit in een wei, als we daar wat mee willen moet ik dat wel even overleggen want onze groep paarden staat daar ook dus die moeten we dan weghalen. Ik heb van die kleine oranje kegeltjes voor vaardigheid. Ook heb ik weleens een parcours gemaakt met o.a. kegeltjes, maar ook bijvoorbeeld een hoefijzer van springbalkjes en dat soort dingen. voordeel daarvan vond ik dat als je 't wel raakt, je er gewoon overheen rijdt in tegenstelling tot bijv. boompjes of vaste palen, hihi!
Ik zal het voor de zekerheid wel even overleggen met de stalhouder, maar ik denk dat hij het alleen maar leuk vindt. rijdt zelf ook dagelijks met tweespannen, in ouderwetse boerenstijl met boeren wagen en dito tuigen, haha! Ik zal sowieso even informeren of het huisje op de heuvel vrij is voor ons. Is natuurlijk wel prettig als die man een beetje voorbereid is op een invasie meiden met menspul...
vraag eerst maar of het mag etc. als het dan niet mag kunnen we altijd verder kijken.
merrieveulen
Geplaatst: 12-10-12 10:03
de kans is nihil dat het niet mag, haha! Onze stalhouder vindt bijna alles goed zolang hij maar niks hoeft te doen. als wij onszelf redden; geen probleem.
Maar goed ook ik kan niet in zijn koppie kijken dus ik zal het netjes overleggen, en dan hier laten weten na officiële goedkeuring!
overigens hebben wij hier één keer per jaar een wedstrijd van de lokale ponyclub, da's nog veel drukker (100 deelnemers ofzo) hihi! en bruiloften in het huisje op de heuvel, cursussen daar, BBQ enzo... jammer dat het niet zo warm gaat zijn, anders konden we er een BBQ aan koppelen haha!