Ik wil een kleine fotomeeting organiseren voor 5 paarden en 10 fotografen (waarvan ikzelf één van de fotografen zal zijn). Dit keer voor Bijzondere Paarden, dus denk aan rastypische paarden, paarden met veel behang, een unieke kleur, paarden die zich volop kunnen laten zien in vrijheidsdressuur, mini-rassen, etc.
Opties data: - zaterdag 3 november - zaterdag 10 november - zaterdag 17 november
De locatie zal nog worden bepaald, maar zal ergens tussen de Ginkelse Heide en de Posbank worden (Gelderland).
Vind je het leuk om mee te doen en denk je dat jouw paard in deze fotomeeting past, stuur me dan een PB om je aan te melden met de volgende gegevens: Boktnaam/echte naam: Ras paard: Bijzonderheden paard: Voorkeur datum meeting:
Aub ook een foto van je paard meesturen.
Ook fotografen kunnen zich aanmelden per PB met de volgende gegevens: Boktnaam/echte naam: Website: Camera en toebehoren: Voorkeur datum meeting:
De club fotografen zal ik zelf selecteren en van daaruit worden de paarden gekozen.
Boktnaam/echte naam: XiiaaooNaa - XiaoNa Website: xina-shots.weebly.com & xinashots-albums.weebly.com Camera en toebehoren: Nikon D3100 + 70-300mm + 18-55mm + Reflectiescherm Voorkeur datum meeting: kan alleen op zondagen eventueel....weet nu niet welke data dat is.