Omdat het me erg leuk lijkt probeer ik een foto meeting te organiseren. Het lijkt me leuk om dat in Ermelo te doen bij dat zwembad (kaluna bij de hei / bos) Je hebt zo best veel keuze met hoe je wat wil enz.
Ook is het natuurlijk handig als er mensen zijn die foto's willen maken? En ook zou het erg gezellig zijn als er wat mensen te paard komen.
Doen we gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt? Persoonlijk wel mijn voorkeur omdat ik zie dat er bijna alleen nog maar speciale paarden worden gekozen voor meetings.
En welke datums had je in gedachten? Dan kunnen we een beetje een opzet maken
Modellen: xliisaa met bentley, new forest x arabier. Macholoverr met Apollo, Haflinger Zosja24 : kwpn merrie zwart : vos Shetlander Unger VEEL behang
Bienotje
Geplaatst: 20-09-12 22:47
Fotografen: mnon1994 ovb van de datum
Modellen: xliisaa met bentley, new forest x arabier. Macholoverr met Apollo, Haflinger Zosja24 : kwpn merrie zwart : vos Shetlander Unger VEEL behang Bienotje: KWPN ruin d.bruin met aansprekend witte aftekeningen
Mijn voorkeur is overigens een keer op een zaterdag, maar zijn er sowieso nog wel wat fotografen nodig
Als ik gebracht kan worden kan ik mischien wel met mn Shetlander Pooh EN heel mischien nog met mn Fries..
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 22-09-12 18:14
Fotografen: mnon1994 ovb van de datum Cynn_x afwachting van de datum.
Modellen: xliisaa met bentley, new forest x arabier. Macholoverr met Apollo, Haflinger Zosja24 : kwpn merrie zwart : vos Shetlander Unger VEEL behang Bienotje: KWPN ruin d.bruin met aansprekend witte aftekeningen
Tin
Geplaatst: 22-09-12 18:19
Leuk idee!
Fotograferen jullie ook honden? Of is dit puur voor paarden?