Wat is de bedoeling?
Een fotomeeting met maximaal 10 fotografen en 10 paarden. Bij genoeg deelnemers zal het voor de fotografen dan ook de hele dag zijn.
Kan ik me nog opgeven?
Ja, iedereen kan zich nog opgeven, alleen hebben de mensen van ons vorige topic ( [BM] Fotomeeting Rotterdam/Rhoon/Barendrecht ) voorrang.
Welke datum gaat het worden?
We gaan proberen om het nog in September te laten lukken, heb je je opgegeven dan kan je de datumprikker invullen via deze link: http://www.datumprikker.nl/pr9d65a91sq2h
Bedenk goed welke datum je invult en zet hierbij of je fotograaf of model bent.
Waar gaan we afspreken?
Rhoons golf center
Veerweg 2A
3161 EX rhoon
Wat word er van een fotograaf verwacht?
Dat je met veel plezier en enthousiasme een hoop leuke foto's kan maken.
Tevens is het misschien fijn voor de modellen om van elke fotograaf een minimum aan foto's te krijgen? Zullen we dat zetten op 5?
Wat word er van een model verwacht?
Dat je komt met een paard die netjes is gepoetst/gewassen. Een wit paard is dan ook niet geel en een zwart paard niet bruin.
Fotografen steken een hoop tijd in het bewerken van de foto's, dus probeer het hun zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Te veel aan zwart/wit of een felle kleur in kleding/setje is niet gewenst.
Hoe zit het met de foto's?
Deze fotomeeting is gratis, maar hiermee geef je wel direct toestemming dat de foto's gebruikt mogen worden voor de portfolio's van de fotografen. Alle modellen krijgen hiervoor foto's op webformaat met evt een klein logo.
Na de meeting maak ik een forum aan waar alle foto's op verzameld worden. Nabestellen is bij elke fotograaf anders en dit verschilt dus ook.
Citaat:De lijst die gekopierd mag worden (nogmaals, mensen uit het vorige topic hebben voorrang, ik kan de lijst dus aanpassen indien nodig)
Fotografen:
1. LynnDenise
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Reserve:
Modellen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Reserve:
Bij het invullen van de lijst dien je direct aan te geven wanneer je zou kunnen door middel van deze link http://www.datumprikker.nl/pr9d65a91sq2h