Na een idee van Queelens en _Dune_ dit topic

We willen een keer een buitenrit 's ochtends vroeg gaan maken in de Drunense duinen, meer mensen die zin hebben om mee te gaan?
Groetjes Desiree

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Dune_ schreef:Ik ga dan uiteraard ook mee! De morgenstond heeft goud in de mond
Moeten we alleen niet te lang mee wachten, het wordt alweer steeds later donker. Het mooiste is om in de schemering te vertrekken.
Overigens ben ik ook in voor een late rit. 1 keer te laat vertrokken bij een café aan de andere kant van de duinen, toen kon ik door het donker over het duin terug naar stal. Machtig!
Desiree_1993 schreef:Soleado schreef:Gaaf, maar hoe vroeg is vroeg in de ochtend?
En aan welke datum denken jullie?
Ik weet wel een fijne stal/wei bij de Drunense Duinen.
6 uur
Datum nog geen idee
justin4ever schreef:Ik rijd er altijd óf heel vroeg óf heel laat.
Ik ga mee met Dune, laatst vertrok ik ook iets te laat uit de duinen en vanuit de rand moet ik nog een 3 kwartier rijden en het was dus al bijna donker:=
Vlak voor stal belde de eigenaar op want die was in paniek en vroeg waar ik bleef...
Ik vond het overigens wel heel gaaf, mijn pony was meer oplettend maar ook meer ontspannen en vond het ook hartstikke leuk.. alleen ik had geen verlichting dus moest een beetje oppassen
Duss zeg het maar!
Evt stalling vlakbij kan ik ook nog wel regelen
Queelens schreef:Vanaf waar zouden we willen gaan? (verzamelpunt) vanaf daar kunnen we misschien even kijken of er mensen stalling willen voor die nacht ervoor!
Ik heb wel n mustje als ik m ergens anders moet stallen dat t in een veilige stal is en die het liefst andere paarden kan zien.
durf m niet snachts op de weide te laten staan dan kan ik paardje gaan vangen denk