Naar aanleiding van dit topic [LZP] Spooktocht ideeën kwam ik met een geniaal (al vind ik dat zelf) idee, een heuse Bokt-Spooktocht!
Het lijkt mij de ultieme boktmeeting

We beginnen met een gezellig hapje/drankje/bbq idee(?) en maken het af met een spooktocht voor "volwassenen"

De spooktocht zal gehouden worden op 6 april 2013
De spooktocht zal gehouden worden bij recreatieterrein Bussloo dit ligt tussen Apeldoorn en Twello in. (dichter bij Twello dan Apeldoorn)
De minimale leeftijd is 16 jaar.
Omdat we voor 1 januari 2013 de vergunning moeten inleveren en ik dan ook moet weten hoeveel mensen er ongeveer mee gaan doen zal er binnenkort een lijst worden geopend. Denk goed na over opgave
Veel mensen weten nu nog niet of ze vrij kunnen krijgen, maar ga je niet klakkeloos opgeven en dan 2 weken van te voren weer afmelden omdat het toch allemaal niet uitkomt. Dan houdt je namelijk onnodig een plek vrij voor mensen die wel kunnen en ook graag willen.
Er zal van te voren betaald moeten worden omdat ik de camping en de vergunning ook van te voren moet betalen. Alleen ná ontvangst van je betaling en bevestiging van mij doe je mee aan de spooktocht. Dit doe ik omdat ik wil voorkomen dat mensen zich opgeven, ik hun deelname betaal aan de camping en recreatiegebied en zij vervolgens niet komen en ik kan fluiten naar het geld.
Omdat het niet gratis is zal de inschrijving via BOKT-MARKT lopen. De link naar de advertentie zal ik vanaf 1 december in het topic plaatsen en uiteraard in mijn onderschrift.
De inschrijving zal lopen van 1 december 2012 - 1 februari 2013!! (dit ivm mensen die niet zover van te voren vrij kunnen vragen) Ook de kosten zullen in deze advertentie staan.
LET OP:
er is plek voor 50 mensen, meer kan ik er gewoon niet kwijt in de tocht en de camping
Voor vragen of andere informatie kun je terecht bij Sani of mij ( Anoli)
Hopelijk tot 6 april!