Is er animo voor een fotomeeting met allerlei barokke paarden in Friesland?
Ik kan zelf een fotograaf en 2 Friese paarden aanleveren met 1 ruiter en ikzelf

Groetjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:Staat er al een oproep op de Bokt Markt? Anders regel ik dat wel. Echter, we moeten nu eerst een locatie en datum hebben want dan kunnen we gericht fotografen en modellen trekken.
Het Canadameer is een prachtige locatie, echter paarden mogen daar pas weer na 1 oktober komen. Op zich kan dat wel want anders is het nogal kort dag allemaal.
Ik zou dan bijvoorbeeld zeggen zondag 7 oktober? Als we het allemaal mee eens zijn daarmee, dan wil ik ook wel de toestemming regelen.
Selecteren we de modellen dan op, wie het eerst komt, wie het eerst maalt of worden ze door 2 personen bijvoorbeeld gekozen nadat er een limiet is verstreken qua datum dat je je kan opgeven?
En hoeveel fotografen en modellen laten we toe? 8 om 8 bijvoorbeeld?
Tot nu toe in ieder geval:
Fotografen:
1. magda_90 (datum- en vervoerafhankelijk)
(2. KirstenVosje, ligt aan het aanbod modellen, datum, waar we meeten, vervoer, etc,)
FriesWytske schreef:magda_90 schreef:Dat lijkt mij machtig! Friesland is alleen allergisch voor paarden t/m oktober als je een natuurgebied in wilt heb ik ondervonden.
Bij deze wil ik mij graag als fotograaf aanmelden.
Wat een onzin. Je mag in de meeste bossen gewoon komen. En dat zijn ook natuurgebieden.