Oef nu ik erover nadenk Jorinda - Groningen Kelly - Kop van Noord Holland Anne/Ella - Midden Nederland Tamara - Zeeland Silke/Lore - België
Lekker ver uit elkaar allemaal :p
Pr_BillyBoy
Geplaatst: 14-07-12 14:52
Anne_26 schreef:
Oef nu ik erover nadenk Jorinda - Groningen Kelly / Priscilla - (Kop) van Noord Holland Anne/Ella - Midden Nederland Tamara - Zeeland Silke/Lore - België
Dan is utrecht wel het meest centrale denk ik? Het lijkt mij handig om dan sowieso een door de weekse dag doen ergens in de laatste twee weken van augustus. Veel mensen zijn eind juli/begin augustus op vakantie enzo.
kallipooh
Geplaatst: 14-07-12 15:52
België heeft ook provincies
Zolang ik nog terug kan met de trein is het oké! En eind augustus lijkt me goed.
Zolang ik maar gratis reis, vind ik het prima Liefst Utrecht, en Noord-Brabant ligt er een beetje aan waar, want ene plek in NB is 3,5 uur reizen, maar een andere plek kan voor mij weer 5 uur reizen zijn en dat vind ik wel een klein beetje boel teveel van het goede.
Zullen we anders gewoon een film kijken (in de bios) en terrasje pakken ofzo?
Kelly wij kunnen ook altijd nog samen reizen vanaf a'dam cs en voor de mensen die niet gratis reizen.. volgens mij hadden ze bij de blokker trein dag kaarten voor 14 euro