Aangezien de vorige keer een groot succes was, willen we dit nog een keer organiseren. Dus paardenmodellen en fotografen, schrijf je in, en hopelijk hebben we net zo'n gezellige ochtend als de vorige keer.
Plaats: Borgerswold, Veendam (GN)
Er zijn veel mooie plekjes, denk aan: bos, bruggen, heuvels en een watertje.
Opgave en vragen graag in het topic!
Het is niet besloten, dus iedereen die zich wil opgeven, mag zich gewoon opgeven!
Ik wil ook graag weer van de partij zijn dan . Hoop alleen wel dat het lukt qua datum, ik werk om het weekend. Ik weet nog niet met welk paard ik dan kom wanneer noon nog niet helemaal beter is, zou mn überstoere fjordlander mee kunnen nemen of ik moet donders hard trainen en mn Florencio zover krijgen dat ik er veilig mee onderweg kan. In mn profiel staan foto's van allemaal, dus als de fotografen voorkeur hebben?
Misschien handig om gewoon een datum vast te leggen, zodat men ook weet waar ie zich voor aanmeld en meteen weet of hij of zij wel/niet kan. Er komen vast nog wel vaker meetingen.
Hi! Ik zou graag mee willen om helpen te groomen als ik dan geen eigen paardje heb. Maar maybe dat ik met mn verzorgshetje kom als dat mag Mijn voorkeur zou dan op 5 augustus zijn