Foto's door Nadineex & Hannemarie @ Bokt
Meeting 1 [BM] de shethouders gaan meeten: bosmeeting!
Meeting 2 [BM] Shethouders gaan weer meeten!
________________________________________________________________________________________________________________________________
Hallo lieve Shethouders!

Na 2 geslaagde meetings de een helaas iets meer dan de ander ivb met het weer en een zeer onaardige snackbar man
is meeting nummertje 3 alweer aan de beurt. We hebben nog helemaal niets hierover gepland, dus we moeten nog even zien wat het wordt en wie er meegaan.
Ik denk dat iedereen wel weer in is voor een ritje in het bos van Ommen maar dat gaat nou eenmaal niet wanneer we niet
genoeg paarden hebben. We moeten ook nog even kijken wie er allemaal mee willen.

Regels:
# Minimaal 2 weken lid van het Shethouderstopic (bij uitzonderingen overleg)
# Het liefst toch wel 1 plekje over, zodat niet direct de hele meeting in de soep loopt bij een kreupel paard.
# Alleen opgeven als je 100% zeker weet dat je kan, zeker als je paarden voor iemand anders regelt! Anders ovb opgeven!
# Alle paardenrassen toegestaan (dus ook de niet-shetten)
# (Goedgekeurde) Cap en fatsoenlijk tuig verplicht. BP mag, hoeft niet. Is overigens wel aan te raden als je nog niet zo vaak met je paard naar het bos geweest bent.
(De laatste dingen natuurlijk alleen als we ook echt met de paarden bezig gaan
) Verder heb ik geen mooie quote lijstjes meer liggen want ik heb totaaal geen idee wie er mee willen/gaan.