Ergens aan het eind van de vakantie? een dagje strand misschien? of zou er ergens een leuke dierentuin of zoiets liggen..
Maleficent
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-12 18:24
Ik vond 't idee van Bellatrix eigenlijk wel leuk.. zullen we ergens gaan picknicken?
Mijn idee; Op een plek die wat centraler ligt dus voor iedereen te bereiken is gaan picknicken, Iedereen neemt 1 of 2 lekkere gerechten ( denk aan koekjes, wraps, cake, enz. ) mee en we maken er gewoon een leuke dag van nu nog een locatie en datum ( als jullie het er mee eens zijn natuurlijk.. )
Picknicken is goedkoop. Gewoon allemaal wat meenemen. Qua locatie is ergens op een hei erg leuk. Bij Ede bijvoorbeeld? Is dat voor jullie een beetje te doen? Of ergens bij Ermelo?
Wilhelminapark lijkt mij wel oké Of iets daar in de buurt
Maleficent
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-12 18:45
Wilhelmina parkis is te doen dan stuur ik mijn ouders gewoon de stad in
Laatst bijgewerkt door Maleficent op 08-07-12 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 08-07-12 18:45
Ik heb geen OV. Het kan wel maar dan zou ik met de auto naar Marjo moeten en dan vanaf daar samen met het OV. (ik krijg toch korting als ik met jou reis? Of geld dat niet voor de bus?) Maar ik ga liever ergens heen waar ik met de auto heen kan...vind ik veel makkelijker...
Met de auto kan je daar toch ook wel makkelijk komen lijkt me? Het was denk ik meer bedoeld als in; ook voor mensen die met OV komen is het makkelijk bereikbaar