Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Herfstwind schreef:Als jullie naar het strand gaan ga ik niet mee, sorry. Heb het geld echt hard nodig op het moment. Moet een zadel hebben, leen er nu eentje van een kennis maar die moet binnenkort ook weer terug. 25 euro vind ik toch best duur, + er nog heen komen wordt dus waarschijnlijk treinen oid of anders met iemand meerijden en dan komen de benzinekosten erbij (heen en terug), dus wordt best een duur grapje dan..
NeverGiveUp schreef:Herfstwind schreef:Als jullie naar het strand gaan ga ik niet mee, sorry. Heb het geld echt hard nodig op het moment. Moet een zadel hebben, leen er nu eentje van een kennis maar die moet binnenkort ook weer terug. 25 euro vind ik toch best duur, + er nog heen komen wordt dus waarschijnlijk treinen oid of anders met iemand meerijden en dan komen de benzinekosten erbij (heen en terug), dus wordt best een duur grapje dan..
Ik weet ook niet of ik het heb hoor. En zeker niet als ik gewoon even lekker mag galoperen?! Lekker belachelijk alsof dat beest gelijk dood neervalt.
Als we naar een bos gaan ga ik zoiezo niet mee, als we naar het strand gaan wil ik daar nog graag over nadenkenIs wel heerlijk namelijk.
Herfstwind schreef:Als jullie naar het strand gaan ga ik niet mee, sorry. Heb het geld echt hard nodig op het moment. Moet een zadel hebben, leen er nu eentje van een kennis maar die moet binnenkort ook weer terug. 25 euro vind ik toch best duur, + er nog heen komen wordt dus waarschijnlijk treinen oid of anders met iemand meerijden en dan komen de benzinekosten erbij (heen en terug), dus wordt best een duur grapje dan..