Naar aanleiding van dit topic: [BM] Boktrit in glimmen/noordlaren/midlaren Leek het een leuk plan om voor alle mensen die zo'n lange rit niet zagen zitten, een kortere rit te organiseren! Dus, wie wil er mee?
Ben er ook voor in, van mijn huis daar Noordlaren is al een rit op zich, een half uurtje, dus vanaf daar ergens een kort ritje, en dan nog weer terug, is genoeg voor Balou denk ik.
Waar ga je dan langs, Nathalie? Rij je door Vosbergen en dan over de fietsersbrug, of ga je langs de rijksstraatweg? Mijn paarden staan in Glimmen, we kunnen vanaf daar samen richting Noordlaren/startpunt.
Ik woon aan de Groningerstraat, richting Vries, dus ik ga via de brug bij de Punt (of 1 eerder) en dan langs de Bongerd. Door de Vosbergen wordt de rit nog langer denk ik.
Ik heb een voorkeur voor de school. Meer zandpad. Mocht het op een datum zijn dat we allebei mee gaan dan kunnen we daar afspreken. Ik kom vanaf de Meentweg.
Ah wat leuk dat al die mensen het zo leuk vinden! Tinkerplein, is dat waar ook dat grote restaurant zit? Ik had nog niet nagedacht over een startpunt, daar worden we het vast wel over eens! Ik vind het prachtig om een rondje noordlaren/midlaren over die zandpaden te doen, maar ik weet niet wat de rest vindt. (beetje appelbergen trauma heb ik, he berdien )..
Ik kan trouwens alleen maar voor 17 juli, want dan word ik geopereerd aan mijn rug en kan ik een tijd niet rijden.. Dus ik hoop dat er een datum is dat jullie dan kunnen!
tinkerplein
Geplaatst: 22-06-12 23:32
Je bedoelt Blanke Hoeve?Daar zitten we vlakbij,aan het zandpad,kunnen we zo het bos in en ruimte genoeg bij ons om te verzamelen. Berdien haar paardjes staan bij ons,die vindt de startlocatie ook wel prima.