Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonvw schreef:Pammes je kunt toch best met een paar stokbroden lopen, gewoon van die lange zo dwars over je rug?Nee hoor loop jij maar lekker wordt je bediend mag je daarna de afwas doen
![]()
![]()
OsMo schreef:Ik zou heel graag willen zeggen dat ik zeker weet dat ik kan komen...............maar dat weet ik nog niet.
Wil heel graag, lijkt me leuk jullie weer eens te meeten en sommige die ik nog niet heb gezien.
Mijn man gaat niet lukken want die moet hoogstwaarschijnlijk werken.
Dus dan kom ik alleen als het dus door gaat van mijn kant.
Ik moet even mijn ov-chipkaart activeren en even uitzoeken tot hoe laat de treinen rijden.
Heerenveen - Utrecht gaat wel lukken maar dan de rest.
Is er iemand die mij eventueel van een station kan halen of bushalte??? en mij daar ook eventueel weer naar toe kan brengen?
Als het door gaat wil ik wel kartoffel salada mee nemen (daar ben ik verslaafd aan).
OsMo schreef:OE dat vind echt heel vervelend![]()
![]()
.
Nee lijkt me heel erg leuk om Bella te mogen bewonderen.
Ik heb net even uitgezocht tot hoe laat er nog een trein en een bus gaat weer terug.
En volgens mij moet ik om 21.20 dan weer op Centraal station zijn wil ik met de intercitie terug kunnen naar Heerenveen om daar de bus te kunnen pakken naar Drachten.
Ik heb geen flauw idee tot hoe lang ik dan bij moon en jullie allemaal kan BBQen.
Wat is je adres Moon? hoe ver is dat van centraal station af? dat is toch Hoog catrijne?