Beetje laat antwoord hier, maar mijn internetverbinding was dood
Wbt de hulp die ik nodig heb is vooral mbt tot trailerladen. (Gaat op zich wel goed, ze stapt er zo in, maar moet wel met 2 personen, dus thuis wordt dat al een probleem, kan de stang er namelijk niet achter doen in mn eentje, want ze is nog wat onzeker als ik ineens naar achter loop en haar 'alleen' laat, dus dan is ze de trailer weer uit voor ik de stang er achter heb. Vastzetten is ivm hangen/paniek ook geen optie )
Ik kijk morgen even hoe Champs is, hij is wel net weer merries aan het dekken op dit moment, dus over het algemeen is hij dan wat hectischer. Als hij nou morgenochtend een beetje rustig lijkt, zou ik hem kunnen meenemen... Hem kan ik namelijk wel in mn eentje laden ed, dat is geen probleem aangezien hij dat allemaal wel gewend is. Maar dan gooi ik m gewoon eerst even onder de douche op de club, dan zie ik het vanzelf hoe zijn bui is en dan kan hij dus evt mee. (Tenminste als daar geen bezwaar tegen is van de fotografen en andere modellen/eigenaren in het groepje waar ik dan in zit)
Maysoon, ik heb jou telefoonnummer wel, dan stuur ik jou morgenochtend even een berichtje!