Suus als ik mn ouders zo ver krijg dat ze me brengen kan je wel meerijden!
PINK
Geplaatst: 05-06-12 22:46
Ah dat zou fijn zijn Eef, is het mogelijk dat ze ons weer zouden halen of? Misschien kan ik dat wel betalen. Maar dan moet ik wel werk hebben.. Wil best wat benzine kosten betalen hoor heen en terug! Dat is geen probleem, maar kosten voor heen en terug beide is (bijna) niet te doen.
hoi hoi ben er weer. bij mij zou wel kunnen /mogen als we maar niet de buren wakker maken ( wonen zo ver weg dat ze meestal mijn super bass boxen niet eens horen) qua data kan ik de hele vakantie (heb alleen een paar losse data van wedstrijden)
is t miss een idee dat ik ff een kaart pak en daar met paint een stip op zet waar ik woon. als jullie dat dan daarna ook doen weten we waar in nederland we wonen
Wanneer niet Eva 13 - 20 augustus Suus Sas Melis Kim 14 juli t/m 12 augustus Sas El kyaar 18 juli - 1 augustus Lin
kimmieh0103
Geplaatst: 06-06-12 17:18
ikke_draver schreef:
ik zou t niet weten kyaar !
is t miss een idee dat ik ff een kaart pak en daar met paint een stip op zet waar ik woon. als jullie dat dan daarna ook doen weten we waar in nederland we wonen
Ik ben in ieder geval van 20 t/m 27 augustus op KNHS instructieweek met Guus, die week ervoor ben ik nog thuis en die week daarvoor ben ik op vakantie naar Engeland. En begin van de vakantie waarschijnlijk met Guus op vakantie met een vriendin.
ikke_draver
Geplaatst: 06-06-12 20:56
hier wonen de nederlandse top bokkertjes dus allemaal