Fotomeeting Lommelse Sahara 7 juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

stefaniepje

Fotomeeting Lommelse Sahara 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 13:59

Hey allemaal!

Velen onder ons komen van België of wonen net over de grens van Nederland. Ik zelf ben van Turnhout, provincie Antwerpen. Ik vind het jammer dat er weinig fotomeetings worden georganiseerd in deze streek. Daarom zou ik willen vragen of er geïnteresseerden zijn die hieraan willen meedoen. Zowel fotografen en mensen die hun paarden ter beschikking kunnen stellen. Ik zelf heb nog nooit zoiets georganiseerd, dus daarom zou ik graag de hulp hebben van iemand die hier al ervaring mee heeft! Ik hoop dat we dit op punt kunnen zetten !

Brandt er maar op los! :D
Laatst bijgewerkt door Sheran op 27-06-12 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel op verzoek aangepast

Mabotje

Re: Fotomeeting België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:39

Ik ben best geïnteresseerd als fotograaf, woon net over de grens bij Eindhoven, dus is ook goed te doen. Heb je al nagedacht over een geschikte locatie?

evaclaeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:24

ik wil gerust meedoen met mn paard, heb wel geen ervaring ;)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 13:29

Ik zou ook wel mee willen als fotograaf :j

stefaniepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 16:22

Ik had nog niet echt een locatie in mijn hoofd. Ik ken wel enkele plaatsen, maar die zijn eigenlijk niet zo goed. Ik had gehoopt dat iemand anders een leuke plek wist :P . Ik ga zeker nog wel eens zoeken of rond horen! Indien het door zou gaan, iemand al een voorstel van datum? Dan kunnen we daar ook al over nadenken. Tot 22 juni heb ik nog examens dus dan ga ik liever niet, als ik wil slagen -:) .

stefaniepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-12 16:53

Ik had eerst de heides van de Liereman (Oud-turnhout) in mijn hoofd. Maar daar zijn ze recent bezig geweest met alles te omheinen. Ik kan altijd wel eens na vragen of we geen toestemming krijgen om op bepaalde stukken van het gebied kunnen. Verder weet ik niet echt iets :n

evaclaeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 17:25

Ik heb geen idee qua plek want ik woon in Lokeren ^^ Aan de zee is altijd leuk maar ik neem aan dat dit voor jullie wat ver is. Voor de rest zullen er sowieso mooie plekken zijn in de Vlaamse Ardennen, maar das meer jullie dada :p
Qua datum heb ik examens tot 29 juni. Dus graag ergens een weekend midden juli ofzo?

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:29

Ik heb ook wel interesse. Als het niet te ver België in is.
We zijn nu ook bezig in limburg(nl) een meeting te organiseren.
Als dat niet te ver wordt misschien ook wat voor jullie?

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 18:34

Aangezien ik al ervaring heb met fotoshoots van stefaniepje en zij ook woensdag weer bij mij foto's komt maken, ben ik ook zeker geïnteresseerd in een fotomeeting :) Mijn paard staat in Oud-Turnhout.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:23

stefaniepje schreef:
Ik had eerst de heides van de Liereman (Oud-turnhout) in mijn hoofd. Maar daar zijn ze recent bezig geweest met alles te omheinen. Ik kan altijd wel eens na vragen of we geen toestemming krijgen om op bepaalde stukken van het gebied kunnen. Verder weet ik niet echt iets :n

Da's hartstikke mooi dan! Kunnen we makkelijk 'losgooi-foto's' maken zonder dat ze echt weg kunnen, toch ? :D

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 23:04

Lijkt me een goede locatie stefaniepje :j

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 08:07

Mits ik de datum kan en met _Sanne mee kan rijden dan kom ik ook graag als fotograaf :j

dvfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:09

Mist de datum wil k me opgeven als fotograaf

stefaniepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 12:36

De zee lijkt mij ook leuk , maar ook wat ver :P .
Als wat zou jij dan meegaan, callychanel? Fotografe of met paard? Ik ga ook even het topic bekijken van de Limburg. Noord zou nog wel gaan voor mij. Hangt ook af van de locatie.
Mabotje, we zouden ze inderdaad wel eens kunnen losgooien. Maar misschien mag het wel niet, in de Liereman zijn ze al niet opgezet met paarden vind ik zelf :(. Maar ik ga mijn best doen om ze te overtuigen! Ik ga eind deze week eens langs!

Ik heb een voorlopig lijstje gemaakt:

Fotografen:
_Sanne
Mabotje
obelix
dvfotografie
stefaniepje

Modellen:
evaclaeye
Yontheke

evaclaeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:50

Mij is het allemaal gelijk waar het is, België is niet onmenselijk groot en ik heb een oud trailertje om mee te bollen ;)

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:54

Ik wil ook wel graag meegaan als fotograaf als ik kan en indien het niet té ver rijden is.

De Loonse en Drunense duinen ofzo is een uurtje rijden vanuit Turnhout dacht ik, vind ik ook wel een erg mooi plekje.

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:59

Tsja dat is een moeilijke vraag..
Paard/foto's maken??
Dat ligt helemaal aan de locatie. Vervoer zou ik misschien nog wel kunnen regelen, maar als het te ver is dat wordt dat weer moeilijk.
En dan nog het 2e dilemma: Welk paard?
Ik hoop dat we in het topic limburg 2 meetings doen.
Een noord en een zuid.

evaclaeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 14:05

amai das wel supermooi! Das wel een kleine 150km van mij thuis maar via de autostrade zou ik er op een dik uur en half wel moeten geraken dus das nog te doen..

evaclaeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 14:11

Nog een model: Mooie tinker.
Boktnaam: Brice (maar ze is nieuw dus heeft haar 25 startberichten nog niet dus kan hier nog niets posten, hihi!)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 14:26

Ik heb een 2 paards trailer en alles binnen een uur rijden vind ik wel te doen :)

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 14:48

evaclaeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 10:06

En iemand al een voorstel voor een datum?

stefaniepje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 14:35

Ik wou aan het einde van de week een langs gaan bij de Liereman. Maar ik heb eens wat opgezocht en heb dan al maar is een mailtje gestuurd om te vragen of we konden gebruik maken van het gebied. Ik heb ook vermeld dat we dit met niet al te veel paarden zouden doen. Ongeveer 5 paarden per keer/shift. Daarboven op heb ik ook gezegd dat we wel respect zouden hebben voor het gebied en niet alles zouden gaan omploegen met de paarden :P. Ik heb ze zo goed mogelijk proberen te overtuigen, maar ik kreeg een mail met een negatief antwoord en dat we enkel het broedersplein mochten gebruiken. Maar een uur later kreeg ik toch nog volgend antwoord gekregen: "Ik ben wat snel geweest in mijn antwoord. Nadien kwamen genuanceerdere mails binnen. Volgende week woensdag wordt je aanvraag besproken. Het feit dat je het aanvraagt en dat je rekening wil houden met de gevoeligheden van het gebied, pleiten alvast in je voordeel.
Je hoort dus (toch) nog van ons.
Met vriendelijke groeten"

Indien we hier foto's willen maken, wordt dit afwachten. Het broedersplein daar kunnen we ook wel foto's maken, maar dit is niet echt spectaculair. Het idee van de Drunense heide vind ik wel een goed idee. Ik moet wel met iemand kunnen meerijden indien ik daar wil geraken. Andere suggesties zijn trouwens nog meer dan welkom!

Van datum heb ik eigenlijk geen idee. Het eerste deel van juli ben ik volledig vrij, en enkele dagen eind juni ook. Zijn er mensen die specifieke datums niet kunnen ?

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 14:44

Stefaniepje, indien het de Loonse en Drunense duinen wordt, kan je wel met mij meerijden, ik ben ook van Turnhout.
Voor data moet ik eens in mijn agenda kijken (al denk ik niet dat er al iets gepland is).
Wat ik nu zo weet is: ik kan zowiezo elk weekend normaal, alleen het 1e weekend niet. Door de week kan ik vanaf 11 of 12 juli, tot en met de 20e, de 23e moet ik terug beginnen met werken.

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 15:10

Ik kan in Juli ook het eerste weekend niet (1juli dus) maar daarna alle weekenden en de voorlaatste week van juli elke dag buiten woensdag.
Ook kan je als het in Nederland is, wel met mij meerijden mocht ik mee kunnen :)
Als het in de liereman is, wil een vriendin van mij met haar paard waarschijnlijk ook wel mee.
Wij kunnen er gewoon te paard geraken dan.