Ik meld me voor nu even, maar weet niet wat sowieso mn vrije dagen gaan worden! Winkelen, Amsterdam/ Utrecht, iets centraals iigBioscoopje, uit eten, walibi, efteling, ehmm ..
Silkaay schreef:Myrn, we fixen dat wel ff dat ik weer overnacht hé doen we! maaaaar eerst schieten we ff die haan af!
Zazalover schreef:Stappen is nog steeds niks voor de jongere onder ons lijkt me zo ohjaa dat was ik ff vergeten!
Mij maakt het allemaal niet uit Aan weekendtarief ga ik niet kunnen reizen, aangezien ik geen enkel weekend kan in juli Myrn, deal. Ik help met plezier
misschien is het wel leuk om met zn allen iets te gaan eten (aangezien we toch eetverslaafdes onder ons hebben) en daarvoor nog iets leuks gaan doen ofz
Silkaay schreef:Ik zeg 'macdonalds' Of, we reizen met z'n allen naar Londen? Ik zeg bakker bart Een rondje langs het huis van harry is ook okee
Myrna_Kyra schreef: echt lotte of waterpijpen? (daar krijg ik ook vast weer een reactie van lotte op)Spoiler: nee ik houd niet zo van oraal Jee... ben misschien nog maar een uurtje in t topic en mijn niveau gaat alweer diep naar beneden