[Besloten] Vwo eindexamenfeestje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mar_fay

[Besloten] Vwo eindexamenfeestje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 21:27

Dag dames :wave:

We hebben het er al in 'ons' eerste topic (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=91&t=1612234) over gehad naar aanleiding van
Citaat:
BOKT EXAMENPARTYYY! :D Nodigen we wel Racoon uit toch! :D
deze tekst en hopelijk kunnen we aan het einde van ons tweede topic (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=91&t=1627629&) zeggen dat we allemaal geslaagd zijn en reden hebben om zo'n eindexamenfeestje te bouwen!

Aangezien het al snel duidelijk werd dat we qua woonplaatsen behoorlijk uit elkaar liggen, zou het het handigst zijn om iets in het midden van het land te organiseren. We hebben tot nu toe twee(?) opties open staan, die beiden totaal niet in het midden van het land liggen.
:list: De eerste is een feestje bouwen op mar_fay's (mijn) wei, in de buurt van Nijmegen, richting de Duitse grens. Denk in dit geval bij 'feestje' niet aan uitgaan, want daarvoor wonen we te ver van de stad, maar gezellig samen kletsen, eten (barbecueën, uiteraard ook voor vegetariërs) en drinken, muziekje erbij... :). Dat wordt vermoedelijk laat en je kunt uiteraard blijven slapen, neem een tentje mee of bespreek hier of je bij iemand anders in de tent kunt aanschuiven - onze wei is groot genoeg! Wij zijn geheel met OV te bereiken, er gaat een bus tot aan het dorp en dan kan ik jullie daar oppikken. Afhankelijk van de datum kunnen we jullie ook komen halen op station Nijmegen.
:list: De tweede optie is een feestje bouwen in Amsterdam, bij Sanned. Zij heeft namelijk beschikking over.....
Citaat:
een huis met een grote woonkamer + grote tuin en mogelijkheid tot uitgaan in Amsterdam, ander huis een terras aan het water met mogelijkheid om te zwemmen
en dat klinkt ook heel aantrekkelijk :))

Dit topic is er dus op gericht om te kijken of we deze actie inderdaad door gaan zetten, waar en wanneer. Spreekt allen uw voorkeur uit alstublieft, met zoveel mogelijk data als mogelijk. :)
Als je andere opties hebt of heel misschien in het midden van het land woont én ruimte beschikbaar hebt voor een groep (wellicht gillende, joelende en herrie-makende) boktvwo'ers, dan horen we dat graag!

Ennehh.... voor de komende anderhalve week nog even doorsappelen, succes! +:)+

Golan

Re: [Besloten] Vwo eindexamenfeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:32

jeeeej

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:33

Jaaaa :D
Ik vind allebei de plannen echt heel erg leuk! maar ik denk dat als we met redelijk wat mensen zijn het leuker is om gezellig te kletsen in een weiland. Hoe dan ook, het trekt me allebei aan :D
Vanmiddag kwam ik er achter dat ik heel veel weekenden al vol zit tot augustus, dus hou qua datum plannen maar geen rekening met mij, ik kijk wel of ik kan of niet.

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:34

Ik meld me :D

Ik heb serieus nog geeen idee wanneer ik na de examens zou kunnen, maar kan t anders als een weekend niet lukt op een donderdagavond ofzo? Donderdagavond (voor als we ergens heen gaan waar we gaan stappen) is natuurlijk gewoon een stapavond :)

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:41

xMarloess schreef:
Ik meld me :D

Ik heb serieus nog geeen idee wanneer ik na de examens zou kunnen, maar kan t anders als een weekend niet lukt op een donderdagavond ofzo? Donderdagavond (voor als we ergens heen gaan waar we gaan stappen) is natuurlijk gewoon een stapavond :)

We zijn toch vrij! :Y)

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:47

Als we met veel zijn is uitgaan idd niet handig, dan raak je iedereen kwijt denk ik :')

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 21:55

Gewoon een feest bij iemand thuis lijkt mij het leukste :j Spreek je elkaar nog een beetje (en is makkelijker te regelen bij m'n ouders, ze zijn niet zo makkelijk).
Ik heb wel heel wat data dat ik moet werken van half 5 tot half 8. De zaterdagen en zondagen in juni (behalve het laatste weekend) zitten vol.
Maar we hoeven niet meer naar school, dus t zou eigenlijk ook wel doordeweeks kunnen? :D

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:03

Ik meld me ook! :D

Data heb ik nog geen idee van, ik krijg hopelijk snel door wanneer ik moet werken! :)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:30

Ik meld me ook :) Even kijken met werk/geld enzo.
Stappen in Amsterdam klinkt wel aantrekkelijk!

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:38

Ook ik meld me! Mij lijkt een bbq ook wat gezelliger en moet inderdaad wel vragen aan mijn ouders of ze het goed vinden (braaf meisje aanwezig hier..)! Verder wel een leuk plan :)

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:14

Ik meld me ook! Ik stem voor de BBQ! (is stiekem ook dichterbij voor mij, ik woon ook in de buurt van Nijmegen). En inderdaad, eerst nog toestemming aan da parents vragen.Die weten volgens mij niet eens wat Bokt is. :+ Hepperzinan!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:21

Nijmegen is voor mij echt onwijs lang reizen volgensmij, Amsterdam ook, daar niet van :+

Edit: Amsterdam 1,5 - 2 uur, Nijmengen 2,5-3,5 uur :=

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 10:44

Amsterdam heeft mijn voorkeur, alhoewel ik eigenlijk geen idee heb holang Nijmegen vanaf utrecht is. :) Onder voorbehoud van tijd en geld kan ik mee iig :D

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 11:38

Even compleet off-topic:
Amber, zal jij niet eerst in de huppelkutjes ofzoiets in de JHK? Echt 2 jaar terug ofzo!

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 12:19

Utrecht-Nijmegen is ongeveer 3 kwartier, een uur. Handig is natuurlijk sowieso om straks te kijken wie er allemaal kortingskaarten hebben en zoveel mogelijk zo te plannen dat je daarop mee kan (per kortingskaart kunnen er drie mensen met die persoon mee en dat scheelt 40%!). Als we het op deze ideeën houden is het misschien handig om binnenkort even te stemmen :)
Voor het plannen van een datum zijn superhandige websites beschikbaar, deze gebruik ik al voor een feestje en werkt prima: www.datumprikker.nl. Je kunt dan een aantal (zoveel als je wil) data neerzetten en iedereen kan dan aangeven op welke dagen hij/zij ja/nee/liever niet kan. Vervolgens krijg je daar balkjes van met het aantal personen wat op welke dag kan, dus dan kun je zo plannen dat de meeste mensen kunnen :j

_Rozanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:05

Leuk Marlynn! Echt een goed idee! Ik ben over een week wel aan een feestje toe! :D
En dat idee van die site is ook echt heel handig! :))

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 20:35

_Rozanne_ schreef:
Leuk Marlynn! Echt een goed idee! Ik ben over een week wel aan een feestje toe! :D
En dat idee van die site is ook echt heel handig! :))

Ik heb altijd goeie ideeën, weet je toch? :+

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 11:05

Ha dames,
Ik heb even een website aangemaakt om een datum te kunnen prikken.
Dit gaat alleen nog even om het plannen van een datum/data, dus nog niet over waar. Handig zou wel zijn als je dit zou kunnen aangeven bij 'opmerkingen', schrijf dan 'Amsterdam' op voor Amsterdam/uitgaan en 'Nijmegen' voor een feestje op de wei in de buurt van Nijmegen. Nog beter is uiteraard als je alles prima vindt ;) schrijf ze dan ook alletwee even op. Dan krijgen we vast een beetje een beeld :)

Hopelijk gaat het lukken! Iedereen nog heel veel succes met de laatste loodjes!

Dit is de site:
http://www.datumprikker.nl/prxb8aap1nu8d

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:12

Ik leen als het doordeweeks is in juni wel de ov chipkaart van mijn zus. Er zouden dan mensen mee kunnen met korting. Alleen ik werk in de horeca. Weekenden lukken dus sowieso niet en kan echt niets zeggen over doordeweeks..

Buiten dat ben ik ook een vegetariër :P

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 11:21

Douce schreef:
Ik leen als het doordeweeks is in juni wel de ov chipkaart van mijn zus. Er zouden dan mensen mee kunnen met korting. Alleen ik werk in de horeca. Weekenden lukken dus sowieso niet en kan echt niets zeggen over doordeweeks..

Buiten dat ben ik ook een vegetariër :P

Ik ook en vast wel meer, dus daar wordt zeker rekening mee gehouden ;)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 11:23

Oh dat scheelt al. Als je het niet gewend bent is het echt een gedoe geloof ik. Al ben ik niet streng met kaas, dat scheelt al.

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 12:45

Gewoon wat vegetarische dingen kopen is niet zo lastig, toch? :P
Maar volgensmij kan ik op die website alleen aangeven of ik allebei de data kan, niet per datum? Of kijk ik gewoon verkeerd?

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 12:53

Mijn excuses Marloes, dat heb ik veranderd. Het loopt nu van 31 mei tm 31 juni en alle data daartussen zijn ook mogelijk om aan te kruisen. Hij luisterde niet. >;)

@Douce, ik eet zelf echt alleen biologisch vlees en MSC vis, maar vooral vegetarisch. Ben ook goed in koken e.d. dus als het inderdaad bij ons is zal er ruime keus zijn in vegetarische/niet vegetarische producten en genoeg salades en brood enzo, dus voor ieder wat wils :D
Overigens kom ik met kosten per persoon altijd uit rond 8-10 euro, avondeten en ontbijt, dus dat is prima te doen :)

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 12:59

Maakt niet uit hoor, ik dacht dat het aan mij of mijn computer lag (we zijn beiden niet zo slim) :+
Edit: Best veel data dat ik niet kan..

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 15:06

Toch knap dan dat we nu vwo examen doen :')
Er zijn toch twee Marloesen? Of heb jij twee keer gereageerd? Nou weet ik het niet meer :+