Omdat er toch redelijk wat fotomeetings zijn, maar nog niet echt veel op de Veluwe, leek het mij wel leuk om een meeting op de Veluwe te organiseren. Exacte plaats kunnen we natuurlijk altijd bespreken. Ik heb wel een aantal ideeën, maar inbreng is welkom!
Aangezien we al richting zomervakantie gaan, leek het mij handig om de meeting in Juli (buiten de bouwvak) te plannen. Dan zijn de meeste mensen vrij, en hopelijk zijn er nog niet teveel op vakantie!
Ik zal zelf meegaan als fotograaf, voor meer informatie kunnen jullie op mijn website kijken. http://www.muriellemulder.nl
Roept u maar!
_Caithlynn
Geplaatst: 21-05-12 12:21
Hooi, Ik zou graag mee willen maar ik heb op dit moment geen pony dat mee kan. Zou ik anders mijn hond mee mogen nemen? Of hebben jullie liever alleen paarden
Mijn voorkeur gaat uit naar alleen paarden. De combinatie paarden/honden is op 1 dag niet handig, ik spreek hiermee uit ervaring. Een honden meeting kan natuurlijk ook worden geregeld, maar daarvoor zal ik dan een ander topic openen (als er animo voor is).
Birmaantje
Geplaatst: 21-05-12 13:15
Ik wil eventueel wel mee als model. Hangt natuurlijk wel van de datum af. De Veluwe is vlakbij dus ben graag van de partij
Hebben jullie ook nog suggesties wat betreft de locatie? We kunnen naar de heide, maar andere soorten locaties zijn ook mooi. Hieronder wat locaties die ik ken, dus waar het sowieso wel zou kunnen;
Ik wil (ovb datum) ook wel mee als fotograaf Website is nog in de maak en volgende week pas online.
Op de Veluwe ben ik al héél lang niet meer geweest, dus voorkeur voor een van de locaties heb ik niet. Ik heb namelijk geen idee hoe het op die locaties zit met omgeving en bereikbaarheid
Als je googled kun je in ieder geval een beeld krijgen van de locaties. Kootwijkerzand is makkelijk te bereiken via de A1 (afslag Stroe/Kootwijk geloof ik). Je komt dan meteen bij het Kootwijkerzand uit. Caitwickerzand is dezelfde afslag, daarvoor moet je nog een stukje doorrijden als je de snelweg af bent (15 minuutjes) Ginkelse heide is ook redelijk makkelijk te bereiken. A30 en A12 zitten er vlak in de buurt.
Laurahh
Geplaatst: 22-05-12 12:26
Ik zou ook graag mee als model (als ik vervoer kan fiksen), of anders als fotograaf! Model zou dan mijn bijzondere donkere Haflinger merrie worden
Vreselijk goed model, gaat staan met de oortjes naar voren, bijft stil staan, en de fotograaf kan zn werk doen
MS_eventing
Geplaatst: 22-05-12 12:35
Ik zou eventueel ook wel mee willen met mijn pony Cortana als model . Voor foto's zie onderschrift! Ik doe 15 julie al mee aan een fotomeeting hier op bokt en ik heb het in julie erg druk dus het ligt er helemaal aan op welke dag de meeting komt!
Mij maakt het qua locatie ook niet uit, ken het daar inderdaad niet. Als het een datum is dat ik kan, wil ik vanaf Heiligerlee (waarschijnlijk ga ik dan via de N33 en bij Assen de snelweg op) 3 mensen in de auto meenemen, uiteraard delen we dan de brandstofkosten
hee hartstikke leuk ik meld me bij deze dan aan als fotografe kan ik mooi oefenen
Kkkaren
Geplaatst: 22-05-12 15:46
Water zorgt altijd wel voor mooie foto's vind ik. Ik zie dat er vlakbij Kootwijkerzand ook een watertje is: Gerritsflesch. Kent iemand dat?
MadelonSunny
Geplaatst: 22-05-12 17:25
Ik ben alleen de laatste week van juli thuis maar wil het toch proberen dus meld me aan als fotograaf En heel misschien als ik dan mijn trailerbewijs heb kan mijn Welsh A of Haflinger meenemen. Ik wacht rustig de datum af