Ik wil graag een meeting organiseren bij bergen aan zee in Noord-Holland.
Een heerlijk strandrit maken met de paarden van 6 tot ongeveer 10 personen ?
En eventueel fotografe ?
In de zomervakantie in de vroege ochtend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ArGieVai schreef:Dat lijkt mij wel super leuk! Zou het niet handiger zijn in de buurt van Egmond gezien de vele strandtenten in Bergen? Wat ik ook wel eens gedaan heb wat echt lache is, paard vastbinden aan het paviljoen en zelf lekker een bakkie gaan drinken!
naturalwayx schreef:Bergen / Egmond ligt vlak bij elkaar zou het echt super leuk vinden als jullie allemaal kunnen natuurlijk ! Zowieso wil ik met mijn paardje komen die kan onder andere veel VD kunsten dus dat is leuk voor op de foto! Ik moet zelf nog wel een trailer regelen bij Bergen aan zee zit ook een bos, zit dat ook in Egmond ben nog nooit met mijn pony op het strand geweest dus weet niet hoe ze zal reageren maar denk wel gewoon normaal we maken ook vaak buitenritjes
naturalwayx schreef:Okee, maar vorig jaar is stal zonnehoeve niet begonnen al een paar jaar gelede geloof ik, ik huurde Lady daar en heb er nja over een half uurtje ben ik jarig dan heb ik er precies een jaar gekocht, had er voor me verjaardag gekregenwanneer stond je paard er dan ?