ik heb overleg gehad met de exmoor-meneer en de excursie komt het beste uit in de 3e en 4e week van juli. dit gaat om de volgende dagen:
16/17/18/19 en 23/24/25/26 juli, op vrijdags kan deze meneer niet.
een idee voor een dagplanning is: s'morgens naar Delleboersterheide dan gezamenlijk wat eten en dan naar Bakkerveen waar de vader van onze mannen loopt.
laat even weten via een quote op welke dagen je kan zodat we een datum kunnen pakken waarbij we (hopelijk) allemaal kunnen.
quote:
ma 16: di 17: woe 18: do 19: -------------------------- ma 23: di 24: woe 25: do 26:
uiteraard is dit voor de eigenaren van de exmoortjes, maar ook liefhebbers mogen mee.. hij vertelde zelf dat een groep van 20 man ofzo geen probleem was.
Laatst bijgewerkt door Duke op 25-04-12 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:op verzoek [besloten] toegevoegd aan topictitel
Is er een mogelijkheid om als fotograaf mee te gaan? Zo ja, waar is het?
StefenYnia
Geplaatst: 24-04-12 22:06
MadelonSunny schreef:
Is er een mogelijkheid om als fotograaf mee te gaan? Zo ja, waar is het?
Helaas zal Elize dat zelf wel willen doen.
Wel lief aangeboden!
Edit voor een beetje uitleg: Had eigenlijk beter als een besloten topic geweest, misschien. Maar er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, mensen mogen eigenlijk niet in dit gebied komen. Omdat wij als Exmoor eigenaren de dieren gered hebben, zijn wij bij hoge uitzondering uitgenodigd. :-(
Stipje! Ik kom op die zondag volgens mij net weer van stapvakantie naar spanje, dus ik ga even kijken welke dagen, maar als ik het zo ver van te voren weet is er voor mij geen probleem!
En Priscilla mischien kan je een mod pben of de titel kan veranderd worden naar besloten? Om verwarring te voorkomen?
Ik bied trouwens aan voor de eigenaren/verzorgers/vaste clan van de Exjes dat er eventueel avondeten/geslapen kan worden bij mij thuis.. Woon op een kleine 45 min. van de natuurgebieden af..
Is het nou een besloten meeting of niet? Aangezien ik verschillende reacties zie. Ik dacht dat het een open natuurgebied was, maar dat is het dus niet begrijp ik?
Is niet besloten hoor. heb het nadrukkelijk nagevraagd aan de man voor de zekerheid. Maar laten we het niet te bont maken en max 20mensen doen. Er zijn vast een aantal mensen die in het vorige topic mee hebben geholpen met denken en rondvragen, die mee willen. En dat is zeker geen probleem.