Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
)
) maar wel geïnteresseerd én zoekende... (al zou gezien de snelheid van mijn sparen dan 'najaar' wel mijn voorkeur hebben
) Francis schreef:Met paarden mee zou er direct getest, gepast en proefgereden kunnen worden.
quibje schreef:evt is het bij ons op stal te organiseren aangezien we een binnenbak hebben, maar geen manege/pensionstal...
ps bandida, bij ons staan er bijna alleen maar hengsten, dus die van jou (want daar doel je toch op met trommelvliezen) kan gewoon mee
Xanne schreef:Ik heb enkele malibauds (randonnée), camarguezadels, portuguesa's, een recado (gauchozadel), een peruaans pakzadeltje, een McClellanboom...
Wat een verzameling zeg!Citaat:...omdat mijn zadelhobby wat uit de hand dreigt te lopen

Francis schreef:Oh wow Xanne, wat een heerlijke verzameling heb jij!! *jaloers* Da's wel heel interessant idd om mee te nemen, zeker als je ook wat te koop hebt.
Citaat:Heb wel geen speciale zadels meer momenteel en geen rijpaard meer om ze op te testen

), dus moet het wel een braaf paard zijn. De locatie maakt mij helemaal niks uit, ik kan onderweg ook wel iemand oppikken (er kunnen 2 extra mensen in mijn bus). melrovers schreef:vind ik een vreemd paard al snel eng (zo, die bekentenis is er maar alvast uit)