Hoi Hoi, Het lijkt mij erg leuk om een fotoshoot te organiseren met de Lusitano paarden Wie zou dit leuk vinden?en zou graag mee willen als fotograaf of als model? Liefs
Onder voorbehoud van datum en locatie dus genoeg fotografen, maar zijn er ook al modellen die benaderd kunnen worden hiervoor? Want zonder modellen kunnen alsnog veel fotografen zich opgeven, maar dan is het verspilde moeite.
Misschien is het een idee om het wat meer bij barokke / spaanse paarden te houden? Andalusiers kunnen ook erg mooi zijn namelijk! Een groep modellen bestaande uit alleen maar Lusitano's gaat lastig worden vrees ik...
Anoniem
Geplaatst: 18-03-12 13:32
Afhankelijk van de datum en locatie wil ik ook graag mee als fotograaf!
Word gezellig jongens! Allemaal fotografen maar geen paarden Misschien dat TS even een idee kan geven van locatie? En misschien maar inderdaad barokkepaarden aanhouden?
Inderdaad locatie is ook wel handig, denk namelijk dat er dan aardig wat fotografen gaan afvallen, als het langer dan een uur met de trein reizen is dan houd het voor mij al op En barokkepaarden lijkt met inderdaad handiger