Zo jongens, poging 2 en deze keer waarschijnlijk geen sneeuwstormen en vreemde weersomstandigheden. Wel even wachten tot de Rhino verdwenen is, maar dan.....
Gjit it oan!!!
De Gelderse paarden buitenrit in de Marnewaard! Grote brede zandpaden in de bossen en de open vlaktes!
Hierbij 3 data
zo 29 april zo 6 mei zo 13 mei
Als iedereen die zich aanmeld even een voorkeurs datum doorgeeft zou handig zijn.
Lijk mij wel leuk. Maar wordt het een redelijk rustige rit(stap, daf, rustig galopje) of gaan we echt ook een stuk plat door de bocht? Dat laatste is ook leuk maar dan moet ik met Bella niet aanhaken.
linky
Geplaatst: 05-03-12 09:47
Linky met Marie, alle data. Natas kun je wel bij mij blijven, ik ben ook niet zo'n platdoordebochter meer.
Voor mij zijn beide locaties geen probleem. Lijkt me leuk!! Maar ik geef de voorkeur in het najaar. Heb 6 mei al een wedstrijd. 29 april valt in het weekend van de verjaardag van mijn man. Dus voor mij zou de enige optie overblijven 13 mei. Ik denk er nog even over na, thuis ook even overleggen. Ben ook voor rustig stap/draf ritjes.
Lijkt me best leuk, maar heb voorlopig dus ff geen paard die mee zou kunnen. Dus denk dan dat het hem even niet gaat worden,tenzij iemand er 1 over heeft haha.
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-12 14:18
Inderdaad de Marnewaard ligt in het Lauwersmeergebied. Het is een militair oefenterein en erg leuk om daar met de paarden te rijden.
Havelte lijkt me voor het najaar heel leuk!
Tot nu toe:
Appalin, alle TD, 6mei Linky, alle Natas, ?? Dieuwke, ??
Aangezien het in bij de Meetings staat en niet binnen het topic is gehouden, heb ik ook even de mensen op FB uitgenodigd... Appa, ik geef je eventuele geinteresseerden door!
13 mei is nog wel een goed weekend. Ben je 2 weekenden later, dan stikt het er van de scouts. Dan heb je het jaarlijkse NPK!! Valt precies met mijn verjaardag.