Ik ben zelf in meerdere dicplines creatief bezig en zou het leuk vinden om een een creatievelingen meeting te houden. Er zijn genoeg bokkers die crea bea bezig zijn en het lijkt me leuk om eens wat samen te doen. We kunnen materialen testen, elkaar dingen leren, inspireren, iets moois maken en het vooral gezellig hebben.
Wie heeft hier zin in? Datum is in overleg natuurlijk.
Ja dit lijkt mij super leuk! Ik ga graag mee. Ik woon in Uden en Wageningen, dus als het niet te ver is van deze plaatsen vind ik het leuk. Ik doe van alles aan creatieve dingen, van sierraden maken tot fotolijstjes versieren, tekenen, kaarten maken etc.
Klinkt gezellig!! Ik doe zelf veel aan scrappen en verder eigenlijk niks... Maar als mensen het leuk vinden wil ik best wat meenemen . Enige probleem is dat ik niet echt in de goede richting woon...
Is er voor jou een mogelijkheid om naar Nijmegen te komen Sting? Scrappen is helemaal nieuw voor mij. Heb zelf nog een leuk boek hier liggen over pastelkrijt. Ik werk er ook veel mee. Lijkt me wel wat om daar wat mee te doen.
_Mas
Geplaatst: 12-01-12 21:46
Hallo! Op aanraden van Dribbel meld ik me ook Ik doe voornamelijk veel schetsen met potlood. Maar ook wel met pastelkrijt, houtskool of zelfs ouderwetse viltstift! Af en toe wil ik me wel eens wagen aan het maken van een schilderijtje, dan gebruik ik acrylverf. Ik heb er alleen wel grote moeite mee mijn creaties openbaar te maken, vind mezelf daar niet goed genoeg voor Maar zoals ik in PB ook al tegen Dribbel zei, misschien een goed moment om eens uit m'n comfortzone te komen! Het lijkt me erg leuk om eens met anderen over kunstzinnige uitspattingen te kletsen
Ik woon helaas ook in het Hoge Noorden, dus ook niet echt in de richting. Heb wel een auto, dus ben zeker mobiel. (en andere Noorderlingen kunnen altijd meerijden ! ) M'n agenda is wel overvol, dus een datum vinden dat ik kan wordt nog een uitdaging denk ik..
Ik woon nog een stukje noordelijker dan Dribbel (scheelt niet heel veel), namelijk in Wageningen. Maar op mijn studentenkamertje van 12 vierkante meter gaat hobbyen wel een beetje lastig worden vrees ik
Door de weeks gaat hem voor mij zeker niet worden. Dan moet ik alles vanuit Uden mee gaan sjouwen naar Wageningen, van Wageningen naar Nijmegen en van Nijmegen weer terug naar Wageningen en vanaf daar weer mee naar Uden. Niet echt handig Daarbij heb ik eigenlijk nooit vrij door de weeks
's Avonds zou wel kunnen op zich, maar ja ik denk dat we toch wel even wat tijd willen...
We zien wel
_Mas
Geplaatst: 13-01-12 10:41
Een zondag kan ik ook wel. Dan is het op de weg ook lekker rustig dus dan rijden we zo die kant op. In de avond is misschien een minder goed idee i.v.m. lichtval. Ik vind het in ieder geval wel fijn om met daglicht te werken.
@Sting, uiteraard kan je met me meerijden, geen probleem!
is ook een crea- bea. doe eigenlijk vanalles, schilderen, kaarten maken, dingen maken voor in de tuin ( mos en gaas).
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 14-01-12 08:49
Nijmegen is voor mij ook te doen (waarschijnlijk kom ik dan met OV, want ik weet niet of er iemand langs Utrecht komt?). Liever op een zondag, inderdaad.