n.a.v. [VS] Paard natuurlijk voeden (zonder suikers en melasse)
Zijn we uitgenodigd om bij Pavo een kijkje te komen nemen in de fabriek waar Pavo geproduceerd wordt.
Zilandra schreef:Hallo allemaal,
Ook ik lees deze topics met interesse - vanuit mijn werk en vanuit mijn persoonlijk interesse - en het blijft ingewikkelde materie.
Er zijn veel mensen die vragen hebben en daarom willen wij de Bokkers met interesse in voeding uitnodigen voor een rondleiding op onze fabriek in Heijen. Kom kijken hoe ons paardenvoer gemaakt wordt, welke grondstoffen erin gaan, hoe de controlesystemen werken en hoe het afzakken in zijn werk gaat. De voedingsdeskundige geeft de rondleiding en je kunt al je vragen stellen.
Wij geven rondleidingen aan groepen vanaf zo'n 20 mensen, denk je dat er 20 bokkers geinteresseerd zijn?
En even voor de volledigheid, Subli voer wordt in een andere fabriek gemaakt. Pavo en Subli gaan niet samen hoewel het moederbedrijf van Pavo (Hendrix) wel is overgenomen door ForFarmers, die ook aandelen heeft in Subli.
Groeten, Carolien Staal, namens Pavo.
Het zal een doordeweekse dag worden want dan draaien de machines op volle toeren.
-Naam: UniFlap (Esmeralda)
-bijz: kan 3 mensen meenemen in de auto rondom alblasserdam
-Naam:
-bijz:
-Naam:
-bijz:
-Naam:
-bijz: