Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (mits er ruimte voor is..)
Kan eventueel bij mij in Koudekerk gedaan worden, ik vind het ook geen probleem om een stukje te reizen. Wellicht handig om allemaal wat in te leggen voor drinken/chippies/nootjes? Ik heb geen voorkeur qua dag, kan alleen niet op woensdag- en donderdagavond.
Suor
Geplaatst: 23-10-11 21:24
Ik meld me hier ook !
Ik woon zelf in Spijkenisse, in de buurt van Rotterdam.
judith_irene
Geplaatst: 23-10-11 21:27
Ik ben ook van de partij.
Plaats maakt mij niet zoveel uit, er kan goed gecarpoold worden zag ik al in het andere topic. Het mag ook bij mij. Het enige is, is dat ik erg slecht kan lopen dus dat een flatje 3 hoog zonder lift voor mij niet te doen is. Met lift uiteraard wel, woon zelf ook in een flat.
Weekend of doordeweeks maakt mij ook niet uit, alleeen op woensdagavond kan ik niet.
Ier
Geplaatst: 23-10-11 21:32
Voorstel: vrijdag 18 november, rond 19.00 doen? Tot 23.00/00.00 hooguit? Ik werk (helaas) iedere zaterdag al om 9uur dus wil 't niet TE laat maken. Kan in principe bij mij (Koudekerk aan den Rijn), mag uiteraard ook bij iemand anders indien dat beter uitkomt.
Doen we nog aan wat inleggen? Of neemt gewoon iedereen wat te eten/drinken mee?
Ik vind het prima hoor, haha. Ik dacht: iemand moet een voorstel doen.. Discussie over de plek vind ik prima, ik wil bijna overal heen! Wij carpoolen wel met z'n 3en vanuit onze 'uithoek', haha.
x_spekkie_x
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-11 21:51
Volgens mij kan ik wel. Nog even onder voorbehoud. Beide plaatsen zijn voor mij 35 minuten rijden, dus maakt op zich niet zoveel uit
[edit]Ha, dan is mijn huis precies in het midden [Gemeente Lansingerland]
Laatst bijgewerkt door x_spekkie_x op 23-10-11 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt
@ Desire__ ; hoeveel mensen kunnen er maximaal in bij jou? Ook wel handig om rekening mee te houden!
Invisible
Geplaatst: 23-10-11 21:53
Ik wil ook wel meedoen
Woon in Wateringen(den haag)
judith_irene
Geplaatst: 23-10-11 21:57
Het waar kan altijd rouleren als blijkt dat het voor herhaling vatbaar is.
Idd, vanuit onze uithoek gaan we gewoon carpolen. Heb een grote auto, kunnen er genoeg mee. spekkie, jou kunnen we ook onderweg ophalen als we naar hendrik ido ambacht gaan, ligt denk ik wel redelijk op de route.
Bij mij thuis kan het ook.
Invisible
Geplaatst: 23-10-11 22:03
Ook heel belangrijk: welk spelletje willen wij spelen??
Mij haalt het niet echt uit. Lijkt me ook vrij afhankelijk waar we 't doen. Ik ben in voor alle spelletjes. Neem aan dat een korte uitleg in 't begin eventueel geen probleem is indien iemand het spel niet kent.
Er kunnen wel aardig wat mensen bij mij thuis hoor, plek genoeg Ik woon nog wel thuis, maar mijn moeder houdt ook van spelletjes dus misschien doet ze wel mee haha.