Ik opperde laatst het idee om een ruil/verkoop te organiseren. Wie/wat/waar etc... kunnen we hier bespreken.
indien het op een beetje een reisafstand is dan meldt ik me graag aan Vriend lief wordt gek van alles wat ik in huis opsla....Evt bied ik het huis/schuur/tuin van mn ouders aan Mijn eigen huis mag natuurlijk ook
Michelle0601 schreef:indien het op een beetje een reisafstand is dan meldt ik me graag aan Vriend lief wordt gek van alles wat ik in huis opsla....Evt bied ik het huis/schuur/tuin van mn ouders aan Mijn eigen huis mag natuurlijk ook Die is een besloten topic, speciaal voor de VPTB dames.
hahaha, oke...Nee, ik ben niet meer zwanger Zoontje is inmiddels 4...Wil wel graag een 2e kindje maar durf nog niet naar de HA om die springveer te laten verwijderen Succes met zwanger zijn en spullen verkopen/ruilen
op de pf hebben we wel een kaartje he waar iedereen woont. als we dan gewoon het midden pakken, kom ik bij mileintje uit of salsa.
Ook ik plant een stipje.Qua woonoppervlakte is het bij ons ook niet groot,maar wel ontzettende grote schuren Maar ook ik woon niet erg centraal.