Hello!wat gaan we doen?met paard?zonder paard?wie wil meeten en wie niet? naam:wil/mag je meeten?:met/zonder paard ?:(op horse event?)Liefs, Willemijn.
IK WIL MAAR WEET NIET OF IK MAG en het liefst met paard, Izo is professioneel klimpaard/rek dus mensen zonder paard mogen dr wel ff lenen
als het goed is wel, en als niet iedereen kan.WIE WOONT WAAR? LIJSTJE! QUOTE!willemijn - Stellendam, Goeree Overflakkee, Zuid-Holland
Is wel leuk maar al wel heel snel... Anders met paardjes een shoot ofzo?Nee dat is een duf idee, ik ben slecht in dit soort dingen
CupCakes_ schreef:als het goed is wel, en als niet iedereen kan.WIE WOONT WAAR? LIJSTJE! QUOTE!willemijn - Stellendam, Goeree Overflakkee, Zuid-hollandIris - haaren, noord-brabant
CupCakes_ schreef:WIE WOONT WAAR? LIJSTJE! QUOTE!willemijn - Stellendam, Goeree Overflakkee, Zuid-hollandIris - haaren, noord-brabant[/quote]
CupCakes_ schreef:CupCakes_ schreef:WIE WOONT WAAR? LIJSTJE! QUOTE!willemijn - Stellendam, Goeree Overflakkee, Zuid-hollandIris - haaren, noord-brabantLisa- Dwingeloo/ Wapse (in wapse de camping)- Drenthe.Ik woon ver weg
Frodo_ schreef:Doen we met slapen?Eigenlijk? Want wij hebben een camping, en dus genoeg plek voor tenten enzo Das wel vett!! Een camping bij jullie thuis?
Ik moet het ook nog vragen trouwens.Straks maken we overlast Nee tuurlijk niet, mag vast wel.En ik mag vast wel ergens anders heen, met de trein ofzo?
We hebben dan 3 weilanden tot beschikking ofzo denk ik..? of 2 kleinere, waar je 1 grote van kunt maken.
Zekers, een oma van 21 die iedereen aan de kant schupt als ze ook maar naar dr kijken Nee hoor zo erg is het niet
Regenpier schreef:Tja ik denk dat horse event toch handiger is maar slapen bij jou met bitcherige paarden leuker