omdat we het er al over gehad hebben in het topic en me een topic erover mij handiger leek. Hierbij een topic over onze buitenrij plannen op de Veluwe.
Wat we nu in ons hoofd hebben qua datum en plek: - 14 augustus - Ermelo
we weten natuurlijk dat niet iedereen mee kan, omdat ze niet willen of omdat ze niet kunnen. Dit topic dus speciaal voor de mensen die wel mee willen en kunnen omdat het niet leuk is voor de anderen om het steeds in het topic te bespreken.
Hm kim durft het niet aan met joey aangezien hij er een paar keer vandoor was gegaan...
Dus ik kan alleen als damels bij mij langs komt met de trailer.. Maar dat was oorspronkelijk ook ons plan toch, aangezien het niet zo uit de route ligt voor jou dacht ik
Haha Jameson doet denk ik niets bijzonders. Rennen is veel te vermoeiend haha… Nee maar wil dan niet met een paard dat 3 maanden onder het zadel is naar buiten voor de eerste x met zo'n grote groep.
Het lijkt me heel leuk maar voor mij niet echt haalbaar gezien ik geen trailer heb En anders moet ik huren en daar staat mijn moeder niet op te wachten vrees ik.. Maar ik probeer wel, Limit is opzich wel braaf maar op vreemd terrein en dan weer voor het eerst buitenrit dat wordt wat
ik dacht zelf gewoon op het knhs centrum, maar ik weet niet of je daar gewoon mag parkeren?
phebeskoe
Geplaatst: 03-08-11 21:43
misschien kunnen we bij lisa ind e buurt rijden, kan ze ook mee! Volgensmij wilt ze heel graag, maar lukt niet ivm vervoer...
DaniqueHorse
Geplaatst: 03-08-11 21:44
Voor mij gaat t ook niet lukken Heb geen eigen paard Dan zou ik sieg miss kunnen pakken Dan zit ik met probleem trailer En sieg is zodra je met meerdere bent errug druk En daar zit ik niet op te wachten.. Die tript m dan echt Ook omdat hij alle paardjes niet kent enzo.. Als ik hem zou willen houden Zou ik der denk ik een stang in moeten hangen Dus ik ga niet mee!