Omdat verschillende mensen moeilijk zitten met locatie en/of vervoer, is het misschien makkelijk om hier even aan te geven wat je hebt en kunt. Kunnen we daaruit opmaken welke locatie het makkelijkst is om de meeting te houden.
Een bak is alleen prettig bruikbaar als er een vaste (houten oid) omheining omheen staat met een lage balk op 30-50 cm hoogte, zodat de bal terugstuitert. Geef ook even aan of je paard al bal-ervaring heeft, want onervaren paarden moeten eerst even een cursusje 'dat ding eet je niet op' hebben

Ik heb:
- een redelijk ervaren voetballend paard
- vervoer voor mijzelf en Rowan
- Een 95cm bal (en een auto waar die inpast)
- Nu nog geen bak, maar per eind Oktober een buitenbak met goede omheining.
- wij zitten net buiten Otterlo
Ik zou het leuk vinden om 4 combinaties bij elkaar te krijgen om eens wat oefenpartijtjes te spelen. Is er heel veel interesse dan kunnen we een 'beginners sessie' en een 'eraren sessie' houden oid, maar 4 combinaties lijkt me al heel wat.
Onervaren paarden zijn welkom, maar bedenk van te voren wel even of ze het niet heel eng zouden vinden, en probeer eventueel uit wat ze van een skippybal vinden. Het zou zonde zijn om helemaal naar een meeting te komen en dan uit te vinden dat je paardje absoluut niet bij de bal wil komen. Balbezit is alleen in stap en draf (in galop kan je niet sturen) dus in principe is het (zeker in het begin) een vrij rustige sport. Je paard moet er wel een beetje wendbaar voor zijn.
Ik hoop dat we dit een beetje van de grond krijgen! Ik heb tot nu toe altijd alleen gespeelt, dus tegenstanders (en teamgenoten natuurlijk) zijn meer dan welkom.