[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 15:05

Het overleg / brainstormtopic.

Waar

http://www.henriettehoeve.nl

Verschillende weides, 8 stallen.

Wanneer :
NOTK. Zal eens mailen voor beschikbare data :+

Wie :
Tot nu toe interesse :

Maya
Kelly
Daisy

Kosten :
Reken op een globale 500 euro in totaal (transport / verblijf / eetkosten)

Eisen
Gezellig humeur, paard met iig een redelijke basisconditie. Daar ligt redelijk zwaar zand op sommige plaatsen, al valt daar natuurlijk ook omheen te rijden.

Kelly_ann

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 15:16

Top!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:08

Citaat:

Waar

Wanneer :

Wie :
Tot nu toe interesse :

Maya
Kelly
Daisy
Letizia (ovb datum (ivm Aruba) en hoe paard het doet, zit er sterk aan te denken er 2 (dus Pasja) mee te nemen, Ersiel wilt ook wel, alleen nog wel vervoer roggelen, ik was vorige keer rond de €250 in totaal kwijt :) )
Kosten :

Eisen
Gezellig humeur, paard met iig een redelijke basisconditie. Daar ligt redelijk zwaar zand op sommige plaatsen, al valt daar natuurlijk ook omheen te rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:11

Het zou trouwens wel voor zomer 2012 gaan he... Dat even voor duidelijkheid :)

En ik sleep er zelf ook twee mee :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:15

Dat was duidelijk hoor Maya :))
Poown is nu nog niet eens ingereden _O-

Welke periode heeft jullie voorkeur?
Bv september (begin) zou ik wel fijn vinden, minder beesten en met een beetje geluk is paard dan net 1 jaar ohz, dus moet ze dat wel aankunnen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:18

Ik ben tot nu toe in juni en juli geweest. Vind ik beide prettige periodes. Augustus kan nogal warm zijn... Qua werk komt voor mij september ook niet makkelijk uit.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:20

Ok, dan moet ik het echt even zien, want wij gaan in april als het goed is al naar Aruba, dus word het wellicht net een beetje te veel, maar goed, we wachten even af :)

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:27

Letizia schreef:
Citaat:

Waar

Wanneer :

Wie :
Tot nu toe interesse :

Maya
Kelly
Daisy
Letizia (ovb datum (ivm Aruba) en hoe paard het doet, zit er sterk aan te denken er 2 (dus Pasja) mee te nemen, Ersiel wilt ook wel, alleen nog wel vervoer roggelen, ik was vorige keer rond de €250 in totaal kwijt :) )
Simone (ovb dat de poownie bij een ander paard op de trailer kan)

Kosten :

Eisen

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:28

Hoe zit het rond juni met de dazen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:33

Die zitten daar niet noemenswaardig. Hele jaar niet van wat ik begrepen heb, hangt van het gebied daar ook af.

Letiets : zou augustus voor jou ook te overwegen zijn? September is hier gewoon 100 % volle bak qua werk, ik kan en mag dan geen vrij nemen...

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 16:40

Citaat:

Waar

Wanneer :

Wie :
Tot nu toe interesse :

Maya
Kelly
Daisy
Marjolein (ovb een paard dat niets mankeert en periode. Moet tijdig vakantie opgeven inplannen zeker als het midden in schoolvakantie is)

Kosten :

Eisen

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:39

@Maya, als we het bv vlak na de school vakantie plannen is het zeker geen probleem :)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:41

Das vaak de laatste week augustus of september.
En dan bv. juli... Dan is het vakantiegeld binnen en moet het wel lukken :j

Maar verder ben ik nog erg flexibel nu duss eigenlijk alles is wat mij betreft mogelijk....
Laatst bijgewerkt door Kelly_ann op 05-07-11 19:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:44

Valt wel mee Kel :)
30 jun 2012 t/m 12 aug 2012
http://www.schoolvakanties-nederland.nl ... -2012.html

Ze hebben volgend jaar erug vroeg vakantie, dat betekend zelfs dat juli eigenlijk voor mij afvalt, gezien ze niet blij gaan wezen als ik in de schoolvakantie ook vakantie wil :Y)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:45

Oh... ik weet niet wanneer het seizoen begint Maay, maar dan kan half/eind augustus ook nog.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:21

Citaat:

Waar

Wanneer :

Wie :
Tot nu toe interesse :

Maya
Kelly
Daisy
Ersilia (zie hierboven)
Marjolein (ovb een paard dat niets mankeert en periode. Moet tijdig vakantie opgeven inplannen zeker als het midden in schoolvakantie is)

Kosten :

Eisen

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 20:22

Overigens denk ik dat het geen probleem is als wij Pasja mee willen nemen (Anita kennende) en ik zou het bijvoorbeeld ook niet erg vinden om een dagje lekker een rustig stapritje met iemand te doen :) ipv een grote ronde :) Mocht er dus een paard tussen zitten met een mindere conditie :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:24

Misschien een idee om in het vervolg alleen de lijst met interesse mensen te quoten ipv de hele lap tekst... vind ik overzichtelijker :+

Ik zal de HH eens mailen voor beschikbaarheid volgend jaar, dan kunnen we ook concreter worden over data :) Ik zal eens aansturen op beschikbaarheid voor week 33 of 34 (= 13 t/m 26 aug). Laatste week van augustus wil ik zelf liever niet.

Begrijpelijk van de schoolvakantie Letiets, niet aan gedacht idd :)

En; even hard : Ja, het is wel de bedoeling dat we nu, in deze overlegperiode (zeg de hele maand juli) aangeeft of je wel of niet meegaat, we kunnen niks met 'ovb' dat paard niks mankeert (niet persoonlijk richting Marjolein trouwens, maar een blessure kan altijd voorkomen, en dat zien we op dat moment wel.) Maar ik weet dat dergelijke locaties vaak snel volzitten, en daarom is bijtijds reserveren belangrijk. Afhankelijk van eisen betekent dit ook er ook een voorschot van iedereen gevraagd kan worden. Ik weet niet hoe ze het nu doen, alleen van 2008 was de laatste keer dat ik het organiseerde. en toen moest het wel, in het voorjaar trouwens. We gaan ervan uit dat mensen die zich opgeven, normaliter ook meegaan, of dat we even overleggen voor dan een oplossing te zorgen.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:53

Dat gaat in ons geval met Djuun toch ietwat lastig worden, Maya :) Djuun is nog niet onder het zadel en we kunnen dus eigenlijk helemaal nog niet inschatten hoe ze het volgend jaar doet. Nu is ze wel vrij makkelijk en verwacht ik geen problemen maar ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel :Y)
Qua Pasja, tjah, denk dat we die iig mee kunnen nemen :) Ik verwacht van tante dat dat geen probleem is :)

Blessures zijn imo uitzonderingen en dat kan je nu niet zeggen en nu over een jaar ook niet. Voor hetzelfde geldt staat je paard morgen met een blessure. Dat risico moet je gewoon nemen met boeken :)

[edit] laat ik het zo zeggen "in principe" kunnen we 2 paarden w.s. wel meenemen, mocht het niet zo zijn, dan kunnen we het tegen die tijd wel zien. Het ligt in ons geval meer aan de wanneer. Als ik zo naar mijn collega's nu kijk, denk ik dat het nog niet veel uitmaak wanneer ik vakantie neem :) Maar als we in april naar Aruba gaan, heb ik wel voorkeur voor augustus :)
Laatst bijgewerkt door Sieltjuh op 05-07-11 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole85Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:53

Ik had gepost dat ik ook wel interesse had, alleen kan ik enkel in de vakantie in bepaalde periode vanwege een aantal ontwikkelingen.
Dus het wordt beperkt. Buiten vakantie gaat voor mij niet. Voor juli eventueel wel, eind augustus/september is voor mij uitgesloten.

Ik ben geen fanatiek ZT poster meer vanwege meerdere (prive) redenen. Maar voor dit soort dingen ben ik wel te porren om mensen gewoon IRL te spreken ipv openbaar voor iedereen leesbaar.

Edit:
Maar volgens mij is niet iedereen daar voor in, gezien de pm die ik nu ontvang.
Dus ik trek me terug.

Veel plezier :)
Laatst bijgewerkt door Nicole85 op 05-07-11 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:55

Mag ik ook mee? :o

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:56

Citaat:

Waar

Wanneer :

Wie :
Tot nu toe interesse :

Maya
Kelly
Daisy
Ersilia (zie hierboven)
Sita (2 paarden, wrs Nadia & Shania of Ninthe)

Kosten :

Eisen

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:57

Sita_ schreef:
Mag ik ook mee? :o

Je bent toch ook "Zeeuw"? :P

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:57

Ja, officieel nog wel.. :)) Weet wel dat Wolfheze voor mij een stuk minder ver is dan voor jullie! :))

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:21

Tuurlijk ben je welkom Siet, wat mij betreft iedereen, maar helaas lijken er achter de schermen toch wat conflicten te zijn (?).
Jammer hoor, zeker voor de betrokken partijen :\