Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cindyrella schreef:WIE? Marloes Vos
WAAR?: In Oostkapelle op stal bij Janneke (Jaan81) (Correct me if I'm wrong) GOED IDEE!!!!
WANNEER? In juli of augustus, weekenden kan ook En doordeweeks in augustus dan liefst in eerste 2 weken en dan niet op 10 en 11 augustus en 12 augustus pas na 15.00
KOSTEN? Max 75,- (met eventueel slaapplaats ergens, mag in tentje zijn (heb zelf)
PAARDEN? Lenen, eigen paard kan nier mee
loesjevosje schreef:Cindyrella schreef:WIE? leonie sierts
WAAR?: In Oostkapelle op stal bij Janneke (Jaan81) (Correct me if I'm wrong) GOED IDEE!!!!
WANNEER? doordeweeks kan ik alleen woendagmiddag vanaf 2 uur, of int weekend. Als ik t 2 weken tevoren weet kan een andere door de weekse dag ook wel. Ben week 35 en 36 niet beschikbaar
KOSTEN? Max 75,-
PAARDEN? mits ik een trailer met bestuurder kan regelen kan liza mee.
Cindyrella schreef:Ladies...
Hierbij verklaar ik tot geopend:De Dikke Billen Denderen Richting Een Dikke Meeting
I.v.m. de mogelijke meeting Grondwerk met EVA, zoals voorgesteld door Natascha.
WIE? Ingeborg (misschien wil mijn zus ook wel mee, maar dan wil ze wel een rondje op Fleur rijden hihi!)
WAAR?: In Oostkapelle op stal bij Janneke (Jaan81) (Correct me if I'm wrong)
WANNEER? Veel zaterdagen en zondagen, doordeweeks alleen op donderdag, maar liever niet
KOSTEN? Maakt niet uit
PAARDEN? Die komen zeker niet mee, dan rijden we er nog langer over
Reacties graag!
Cindyrella schreef:De Dikke Billen Meeting
WIE?
* Ingeborg (misschien wil mijn zus ook wel mee, maar dan wil ze wel een rondje op Fleur rijden hihi!)
* Marloes
* Jaan
* Leonie
* ....
* ....
* ....
WAAR?: Oostkapelle, "Oba's Hofje"
WANNEER?
* Ingeborg: Veel zaterdagen en zondagen, doordeweeks alleen op donderdag, maar liever niet
* jaan: Tussen 8 juli en half augustus, verder ieder weekend, uitgezonder van de PHC en ringrijdweekenden
KOSTEN?
Maakt niet uit
PAARDEN?
* Jaan: Fleur - Tycho - Boris
* Leonie: Liza (o.v.b.)
Reacties graag!
Jaan81 schreef:Cindyrella schreef:De Dikke Billen Meeting
WIE?
* Ingeborg (misschien wil mijn zus ook wel mee, maar dan wil ze wel een rondje op Fleur rijden hihi!)
* Marloes
* Jaan
* Leonie
* Ankie
* ....
* ....
WAAR?: Oostkapelle, "Oba's Hofje" Prima!
WANNEER?
* Ingeborg: Veel zaterdagen en zondagen, doordeweeks alleen op donderdag, maar liever niet
* jaan: Tussen 8 juli en half augustus, verder ieder weekend, uitgezonder van de PHC en ringrijdweekenden
* Ankie: weekenden in juli zijn bij ons al volgepland. Augustus nog ff checken, 2 weekenden beschikbaar dacht ik..
KOSTEN?
max. 90,- (incl. m'n diesel!)
PAARDEN?
* Ankie: Boris/Daan (o.v.b.!! voor 'effe' op en neer te gaan vanuit Limburg beetje overdreven..)
Reacties graag!
De Dikke Billen Meeting schreef:[/quote][/quote]WIE?
* Marloes
* Jaan
* Leonie
* Ankie
* Natas en bijrijdster Paula
* ....
WANNEER?
* Ankie: weekenden in juli zijn bij ons al volgepland. Augustus nog ff checken, 2 weekenden beschikbaar dacht ik..
* Natascha: Maakt niet uit, maar liefst in het weekend
KOSTEN?
Kosten vallen enorm mee !!
PAARDEN?
* Ankie: Boris/Daan (o.v.b.!! voor 'effe' op en neer te gaan vanuit Limburg beetje overdreven..)
* Natas en Paula: 1tje lenen ?
Reacties graag!
De Dikke Billen Meeting schreef:WIE?
* Marloes
* Jaan
* Leonie
* Ankie
* Natas en bijrijdster Paula
* Jorien
* ....
WANNEER?
* Natascha: Maakt niet uit, maar liefst in het weekend
* Jorien: Past zich volledig aan jullie aan, want heeft tot half sept alleen 13 en 20 aug nog vrij i.v.m. ring- en sjezenrijden
KOSTEN?
Graag een indicatie.
PAARDEN?
* Natas en Paula: 1tje lenen ?
* Jorien: Noes (o.v.b. moet t nog wel even met mn vent overleggen, anders leenpaard please)