hier komen ze, helaas verdonkerd en iets onscherp door et scannen.... beter krijg ik ze niet, ondanks meerdere keren proberen...
iemand anders mag de namen erbij zetten, of corrigeren, maar teveel pogingen tot zal ik niet wagen

het vertrek... wat ik zag achter mij.

en voor mij...

we naderen het strand...!

jaaaa we zijn er!!!!

vlnr, euhm hier mij dus verbeteren he!
Tessa, debbie (belsje), yasmine(mientjeuh), sarah, fien (acilon), achter de twee vosjes door angelke-carolien, vooraan lobke (idra), en ietwat verstopt an (minne). Ikzelf sta er dus niet op, en carolien (rosaly) die voor mij reed ook niet.

fien duidelijk vanvoor, hoewel verdonkert door scannen, en debbie rechts.

an (minne) op lola

lobke op picora (juist?) en debbie (weet niet op wie)

zwart-wit

GALOOOOPPPPPPP!!!!!!!!!!! (niet echt duidelijk galop helaas, hee da’s moeilijk hoor je zo in volle galop omdraaien en foto’s shooten

waar zijn de bokkers?

daaar zijn de bokkers!!

groepsfotootje

ik moest toch ook eens op de foto

en flubber links flubbert weer met zijn oren…
hier, ook zeker verbeter me indien fouten!! Van een paar ben ik helemaal niet zeker!
vlnr carolien (rosaly) op flubber, sarah (saartjeuh) op ? , tessa (tessa39) op blue eye?, kimberley (ponyzotje) op playboy, iets verdoken fien (acilon) op blue thunder? , carolien (angelke) op zandhapper fjordie, lobke (idra) op??
We gaan verder op de volgende foto

dusss naast lobke yasmine (mientjeuh)? Op ???, verscholen an op lola. Welgeteld 9, debbie was namelijk al van haar paard afgeklommen

het rolletje was nog niet op, dus twee springfotootjes van de geitjes erbij…
Luna

en Svarta

voila dat was het