Omdat ik hier in de buurt eigenlijk maar weinig mensen ken met paarden of een paardenhobby, leek het me leuk om een meeting te organiseren. Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, zeker als ze dezelfde hobby hebben als jij, toch? Kan ook weer handig zijn om elkaar eens te helpen met de paarden, wedstrijden, eens een buitenrit maken of gewoon iets leuks doen.

Ik woon zelf in Zevenhuizen, dus dacht aan een meeting van een omgeving als Zevenhuizen, Roden, Peize, Eelde, Leek, Marum, Haulerwijk, Oosterwolde, enz. Alles daarbuiten is natuurlijk ook welkom (ik zit nu al te denken: ik vergeet de wilp, niekerk, oldekerk, donkerbroek..)

Mijn idee was om bijvoorbeeld te gaan BBQen, allemaal bijvoorbeeld een 10tje inleggen, daar de inkopen van doen en er een gezellige avond van maken! Ik zal even met vriendlief overleggen, maar ik denk dat het geen probleem is om hiervoor onze boerderij ter beschikking te stellen. We hebben voldoende parkeerruimte, een ruime voortuin en natuurlijk een BBQ.
Mocht iemand een ander idee hebben om te gaan: Altijd welkom! Ik moest natuurlijk ergens beginnen!
Ik ben zelf 24 jaar, maar wat mij betreft zijn alle leeftijden welkom.. Ik hoop in ieder geval dat ik leuke reacties hierop krijg, er zullen toch vast wel mensen uit de buurt op bokt zitten?
Groetjes Anja