ik vraag me af of er ook bokkers zijn die uit de regio drunen/elshout/waalwijk komen. Ik zou het leuk vinden om wat meer mensen hier uit de buurt te leren kennen. Weet niet of het hier goed staat, zoniet, dan mag het verplaatst worden.
wat is hier allemaal te doen... willen jullie iets met paarden gaan doen of gewoon gezellige activiteit?
Nagano
Geplaatst: 22-05-11 18:14
jitsudaf schreef:
wat is hier allemaal te doen... willen jullie iets met paarden gaan doen of gewoon gezellige activiteit?
een leuke activiteit graag mijn haflinger is pas 2 jaar
vevina
Geplaatst: 22-05-11 18:17
jitsudaf schreef:
Ik ga mee met wat de rest wil, ik heb een pony die mee kan maar ik vind een activiteit ook erg leuk
jitsudaf
Geplaatst: 22-05-11 18:22
ja ik ben momenteel verzorgpony/paardloos. Ben heftig op zoek dus ik zou ook even moeten kijken. Maar dan dus niks met de paardjes... uhmm... weet er iemand leuke simpele dingen om te doen.
Ik zeg zomaar wat... in waalwijk hebben we zwembad. kaatsheuvel efteling. ik werk er dus ik kan er zo binnen maar ik begrijp dat het een duur grapje is...
tis nu kermis in drunen toch? of was dat vorige week. misschien is het binnekort dan ergens anders?