Citaat:Wat leuk dat jullie bij mij misschien een workshop willen volgen. Zou dat erg leuk vinden als het doorgaat.
De datum voor een workshop kan door jullie aangeleverd worden. Als er wat data's zijn wanneer jullie allemaal kunnen en jij die mij doorstuurd kan ik kijken of dat hier ook mogelijk is. Denk dat het handigste is om de workshop op een zaterdag te houden dan ofniet? W.b.t. de tijden van de workshop maakt mij ook niet heel veel uit dit is ook wat voor jullie het handigste is ook i.v.m. de reistijden. De workshops kosten inclusief lunch €35,-- per persoon en exclusief lunch €32,50 per persoon, dus dit is ook aan jullie wat jullie willen. Natuurlijk zit er bij deze prijzen wel koffie/thee/sap met iets lekkers bij in. Hoe de workshop in mekaar zit kan je zien op http://www.moniquestaartencreaties.nl en dan workshop/basisworkshop. Jullie mogen zelf een thema aandragen, maar dat mag je ook aan mij overlaten als jullie dat leuk vinden, maar het mag ook een vrij thema zijn, dus dat ieder zijn eigen creaties ervan maakt.
Genoeg informatie of?!
Ik ga eigenlijk met Mo mee en neem aan dat een zaterdag voor iedereen wel makkelijk is?
De tijd mogen we dan zelf bepalen en het thema ook..
En natuurlijk met of zonder lunch?
Er is alleen 1 ding, als je je op geeft en we hebben een datum en alles enzo enzo en ik geef het door aan Mo, daarna kun je dan niet meer zeggen van ik kom toch niet.
Dit omdat Mo ook allemaal dingen in moet kopen en moet regelen.
Natuurlijk is er begrip voor als er prive omstandigheden zijn, dat is logisch.
Dan is er vast wel iets te regelen !
Dus meiden, wie heeft er zin om mee te gaan en is een zaterdag in mei te snel ??
Oh wacht, indien Mo dan plek heeft, dat weet ik eigenlijk niet, dit zal ik nog even nagaan welke data er nog beschikbaar zijn..